اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پایش شبانه واحدهای آلاینده در شهریار/ پلمب دو واحد شن و ماسه و بتنی

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار با اشاره به انجام گشت و پایش شبانه یگان حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار از واحدهای صنعتی و آلاینده، گفت: در جریان پایش واحدهای بتنی و شن و ماسه، دو واحد در شهریار پلمب شد.

پایش شبانه واحدهای آلاینده در شهریار/ پلمب دو واحد شن و ماسه و بتنی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، فاطمه برنا رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار با اعلان این خبر اظهار داشت: بنابر دستورات کمیته اضطرار آلودگی هوا، با افزایش میزان غلظت آلودگی هوا و ضرورت برخورد با واحدها و صنایع و همچنین پسماندسوزی‌های آلاینده هوا، پایش این واحدها در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: طى گشت و پایش شبانه یگان حفاظت محیط زیست شهریار مورخ ٢٨ و ٢٩ آذرماه ، در مناطق وحیدیه، صباشهر، شاهدشهر، شهریار، باغستان، تعداد ٨ مورد پسماند سوزی که دو مورد آن با عامل نامشخص بود إطفاء گردید و برای ٣ واحد شامل دو واحد ضایعات و یک واحد صنعتی فلزی اخطاریه صادر گردید.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهریار بیان داشت: همچنین مجموع ٢٣ واحد بتنی و شن و ماسه مستقر در شهرستان در ٤ نوبت مورد پایش قرار گرفت که یک واحد بتن و یک واحد شن و ماسه نیز پلمب شد.

برنا در پایان تصریح کرد: از عموم مردم درخواست می‌شود در راستای مبارزه با منابع آلاینده هوا با توجه به شرایط موجود با محیط زیست همکاری نموده و تخلفات محیط زیستی را به سامانه ۱۵۴۰ گزارش کنند.

انتهای پیام/ش/پ/ث30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول