اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پرداخت ۶۵ میلیون تومان صدقه الکترونیکی در سمنان

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: مردم این استان در هشت ماه سال جاری ۶۵ میلیون و ۷۰۵ هزار تومان صدقه به روش الکترونیکی پرداخت کردند.

پرداخت ۶۵ میلیون تومان صدقه الکترونیکی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان سمنان، محسن مسعودیان‌راد با تأکید بر ضرورت افزایش مشارکت مردم از طریق روش‌های الکترونیکی گفت: مردم استان سمنان در هشت ماه سال جاری سه میلیارد و ۹۳۱ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که از این مجموع ۶۵ میلیون ۷۰۵ هزار تومان از طریق کد دستوری با تلفن همراه و در بستر فناوری بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه بیش از ۹۰ هزار خانوار استان سمنان مشترک خانگی صندوق‌های صدقه این نهاد هستند، افزود: صدقه‌های جمع‌آوری‌شده در سرفصل‌های تأمین جهیزیه، هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، مسکن، درمان و پرداخت تسهیلات برای افراد زیرپوشش کمیته امداد و نیازمندان هزینه می‌شود.

مسعودیان‌راد با تأکید بر پیشرفت‌های فناوری بر بستر پرداخت صدقه به روش‌های نوین افزود: پرداخت صدقه به روش الکترونیکی کاهش هزینه‌های جمع‌آوری صدقه از صندوق‌های صدقه، افزایش سرعت در پرداخت و اطمینان را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه مردم استان سمنان می‌توانند وجوه نقدی خود را با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت #۰۲۳*۸۸۷۷*، شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات پرداخت کنند، خاطرنشان کرد: پرداخت صدقه از طریق اپلیکیشن سکه و سنا از راه‌های دیگر مشارکت در این امر پسندیده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول