اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

قانون هوای پاک به یغما رفت

عضو مجمع نمایندگان تهران با بیان اینکه قانون هوای پاک به یغما رفته است، گفت: دولت باید از محل درآمد حاصل از حامل‌های انرژی، توسعه مترو و اتوبوس را در اولویت قرار دهد.

قانون هوای پاک به یغما رفت

پروانه مافی در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درباره آلودگی هوا در پایتخت اظهارداشت: به رغم تصویب قانون هوای پاک در مجلس تاکنون هیچ یک از دستگاههای مجری بندی از این قانون را اجرا نکرده اند.

وی با بیان اینکه سازمان حفاظت محیط زیست محوریت نظارت بر اجرای این قانون را برعهده دارد اظهار داشت: توسعه حمل و نقل عمومی، نوسازی ناوگان عمومی، ارتقا کیفیت سوخت و تولید خودرو و سایر موضوعات نیازمند حمایت دولت است.

عضو مجمع نمایندگان تهران تصریح کرد: معقتدم سازمان برنامه و بودجه باید از محل درامد حاصل از حامل‌های انرژی، مترو را توسعه و در جهت توسعه ناوگان عمومی اعم از واگن و اتوبوس هزینه کند.

مافی تاکید کرد: تعدد متولیان اجرای قانون، آنرا به یغما برده است و سبب شده اجرای قانون به دستگاه‌های متولی پاسکاری می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول