اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

افتتاح نمایشگاه تخصصی کالاهای ایرانی در تاجیکستان+تصاویر

به میزبانی تاجیکستان در شهر «دوشنبه» با حضور مقامات 2 کشور، سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی نمایشگاه تخصصی محصولات ایرانی آغاز به کار کرد.

افتتاح نمایشگاه تخصصی کالاهای ایرانی در تاجیکستان+تصاویر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، امروز در محل «کاخ باربد» شهر «دوشنبه» نمایشگاه تخصصی کالاهای ایرانی افتتاح و تا 24 دسامبر ادامه خواهد داشت.

در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تخصصی کالاهای ایرانی در شهر دوشنبه «محمد نقی صابری» سفیر ایران، «علیرضا رزم حسینی»، استاندار خراسان رضوی، «نعمت اله حکمت اله زاده» وزیر رشد اقتصاد و تجارت، «فرخ همرلی زاده» رئیس کمیته دولتی سرمایه گذاری و اموال  دولتی، «جمشید جمعه خان زاده» رئیس اتاق صنایع و بازرگانی تاجیکستان، سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی مقیم این کشور و تعداد زیادی از مردم محلی شرکت کردند.

در این نمایشگاه 52 شرکت جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های تولیدی، صنایع غذایی، بهداشت و درمان، ماشین آلات کشاورزی، مصالح ساختمانی، خدمات فنی و مهندسی، فرش و لوازم منزل و گردشگری حضور دارند.

در روزهای پایانی این نمایشگاه همایش تجاری مشترک ایران و تاجیکستان با حضور تجار 2 کشور در محل کاخ باربد شهر دوشنبه برگزار می‌شود که فرصت خوبی برای بررسی همکاری‌های تجاری و سرمایه گذاری مشترک را فراهم خواهد کرد.

آخرین نمایشگاه محصولات ایرانی در پایتخت تاجیکستان در ماه مه سال 2017 میلادی با شرکت بیش از 20 شرکت جمهوری اسلامی ایران، برگزار شده بود.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول