اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تمدید جشنواره مطبوعات مازندران تا 13 دی ماه

دبیر جشنواره مطبوعات مازندران،گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری مازندران تا 13 دی ماه سال جاری تمدید شد.

تمدید جشنواره مطبوعات مازندران تا 13 دی ماه

سینا قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره بر تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری مازندران، اظهار کرد: روزنامه‌نگاران مازندرانی می‌توانند تا ساعت ۲۲ روز سیزدهم دی ماه آثار خود را برای رقابت در جشنواره به سامانه جامع جشنواره‌های کشور به آدرس اینترنتی http://pressfestival.ir/ ارسال کنند.

وی با اشاره به نحوه شرکت در جشنواره، تصریح کرد: روزنامه‌نگاران شاغل یا آزاد که در رسانه‌های مکتوب و الکترونیکی مازندران یا سرپرستی نشریات سراسری فعالیت دارند می‌توانند آثار خود را که در بازه زمانی ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ لغایت ۱۵ آذر ۱۳۹۸ در رسانه‌های دارای مجوز منتشر شده است را برای رقابت در جشنواره ارسال کنند.

قربانی تصریح کرد: هر روزنامه‌نگار می‌تواند تنها در دو بخش شرکت کرده و در بخش اصلی ۳ اثر و در بخش ویژه ۲ اثر را برای رقابت به دبیرخانه جشنواره مطبوعات ارسال کند.

این مسؤول با بیان اینکه داوری این دوره از جشنواره از سوی مرکز مطالعات رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می شود، گفت: آثار پس از دریافت به طور مستقیم برای داوران از طریق سامانه ارسال می‌شود.

سرپرست خانه مطبوعات مازندران با اشاره بر اینکه اختتامیه جشنواره مطبوعات ۱۶ بهمن ماه سال جاری در سالن اریکه آریایی آمل برگزار می‌شود، بیان کرد: به برگزیدگان اول جشنوار یک‌میلیون تومان وجه نقد، نفرات دوم ۷۰۰هزار تومان و نفرات سوم ۵۰۰ هزارتومان هدیه نقدی تعلق خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: ۱۲ داور از سوی مرکز مطالعات رسانه آثار ارسالی به جشنواره را داوری می‌کنند که یکی از داوران استاد علی‌اکبر قاضی‌زاده است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول