اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بهسازی ۳۳۷ ایستگاه توزیع برق در سمنان

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، طرح احداث و بهینه‌سازی ۳۳۷ ایستگاه هوایی و زمینی توزیع برق انجام شده است.

بهسازی ۳۳۷ ایستگاه توزیع برق در سمنان

رضا علی‌اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: از ابتدای سال تابه‌حال، ۱۲۶ دستگاه پست هوایی و زمینی توزیع برق جدید در استان سمنان توسعه‌ یافته است.

وی گفت: بهینه‌سازی ۲۱۱ دستگاه ترانس هوایی و زمینی از فعالیت‌های به عمل آمده توسط واحدهای اجرایی این شرکت محسوب می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه به‌منظور خدمات‌دهی به مشترکان و متقاضیان برق، ۵۷ هزار و ۱۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی جدید برقرار شده است، اضافه کرد: طرح بهسازی ۶۲ هزار و ۲۰۰ متر شبکه ۲۰ کیلوولت در راستای ارتقای پایداری شبکه‌های برق‌رسانی عملیاتی شده است.

علی‌اصغری به احداث ۲۴ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی اشاره و خاطرنشان کرد: اصلاح ۵۶ هزار متر از این خطوط از زمره اقدامات اجرایی‌شده در استان است.

وی با اعلام اینکه ۷۲۱ دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنایی معابر استان نصب شده است، یادآور شد: در مدت زمان قیدشده، اصلاح ۴۵۹ سرچراغ نیز به انجام رسیده است.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان اظهار کرد: به‌منظور اجرای طرح‌های توسعه و احداث ذکرشده، مبلغ ۲۱۸ میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول