اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

کمک به اشتغال زایی مددجویان خراسان شمالی با ترویج نوغانداری

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از توزیع ۲۳۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

کمک به اشتغال زایی مددجویان خراسان شمالی با ترویج نوغانداری

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از  روابط عمومی کمیته امداد، مجید الهی راد با اشاره به اینکه کمیته امداد خراسان شمالی باهدف ایجاد اشتغال پایدار متناسب با شرایط بومی هر منطقه اقدام به اجرای طرح‌های اشتغال کرده است، اظهار کرد: این نهاد در راستای احیاء و توسعه صنعت نوغانداری طی امسال ۲۳۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان توزیع کرده است.

وی بابیان اینکه هم‌اکنون چهار شهرستان استان شامل بجنورد، راز و جرگلان، مانه و سملقان و فاروج در طرح گسترش نوغان فعال هستند، خاطرنشان کرد: این نهاد در تلاش است با استفاده از طرح راهبری شغلی از تمام ظرفیت درون و برون‌سازمانی برای تولید ابریشم و همچنین ایجاد اشتغال برای مددجویان استفاده نماید.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه ۳۷ جعبه بین مددجویان بجنورد، ۳۵ جعبه در فاروج، ۱۸ جعبه در راز، ۷۰ جعبه در جرگلان و ۷۰ جعبه دیگر نیز بین مددجویان مانه و سملقان توزیع‌شده است، یادآور شد: تمامی جعبه‌های نوغان توزیع‌شده به‌صورت کاملاً رایگان از محل منابع کمیته امداد خراسان شمالی بین مددجویان توزیع‌شده است.

وی بابیان اینکه بسیاری از روستائیان به دلیل نداشتن شغل مناسب و درآمد کافی به شهرها مهاجرت می‌کنند تصریح کرد: کمیته امداد با ایجاد شغل برای این افراد از مهاجرت آن‌ها به شهرها جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول