اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سرلشکر صفوی: در کتاب‌ها باید به سرطان نفوذی‌ها و مفسدان اقتصادی پرداخت

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا خطاب به پاسداران اهل قلم گفت: در کتاب های خود به سرطان نفوذی‌ها و‌ مفسدان اقتصادی که موجب نارضایتی می شود بپردازید.

سرلشکر صفوی: در کتاب‌ها باید به سرطان نفوذی‌ها و مفسدان اقتصادی پرداخت

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا صبح امروز (دوشنبه 2 دی‌ماه) در مراسم تجلیل از پاسداران اهل قلم طی سخنانی، اظهار داشت: رمز پایداری ملت ما و هویت ملی و اسلامی ما و همچنین رمز شکوفایی تمدن ایران اسلامی، فرهنگ نوشتن است.  

وی افزود: کتاب عنصری مهم برای تعامل جامعه انسانی است و همه تمدن های بشری از تطریق کتاب جاودانه مانده اند. 

سردار صفوی ادامه داد:  شما پاسداران زمانی برای دفاع از اسلام و ایران لباس رزم پوشیدید و امروز هم در جبهه جنگ نرم و جهاد علمی حضور دارید.  لذا ما به وجود شما افتخار می کنیم که در صراط مستقیم الهی ایستاده اید و از اسلام و ایران و جبهه مقاومت دفاع می کنید.

مشاور فرمانده کل قوا تصریح کرد: پاسداران اهل قلم طی چهل سال گذشته برای دفاع از انقلاب اسلامی از ایثار حان خود دریغ نکردند و هم اکنون هم برای صیانت فرهنگ ملی و آرمانهای انقلاب دست به قلم آورده اند و با فتنه کران داخلی و خارجی مقابله می کنند. 
وی تاکید کرد: هم اکنون در فضای آلوده شبکه های مجازی صیانت از هویت ملی و دینی ما در گرو قلم برشایی شما است. صیانت از جغرافیای ذهنی ما در گرو قلم های شما نویسندگان انقلابی است. 

سرلشکر صفوی خطاب به پاسداران اهل قلم گفت: گفتمان مقاومت را در مقابل گفتمان تسلیم شدن تبیین کنید و در جهت امید افزایی و حفظ انسجام بین مردم و مسئولان تلاش کنید. گفتمان مقاومت را هم از دیدگاه فلسفی و هم از دیدگاه علمی و در شؤن مختلف تبیین کنید. در کتاب های خود به سرطان نفوذی‌ها و‌ مفسدان اقتصادی که موجب نارضایتی می شود بپردازید. 

مشاور فرمانده کل قوا با اشاره به مشکلات مردم خوزستان، گفت: این حجم از بارندگی در این استان آنهم در یک روز بی سابقه است اما کسانی که مسئولیت قبول کرده اند باید به مشکلات مردم برسند و اصلا برای همین مسئول شده اند. 

وی با اشاره به عدم تبعیت برخی مسئولان از هدایت های رهبر انقلاب در حوزه اقتصادی خاطر نشان کرد: من به عنوان یک پاسدار قدیمی می گویم آنهایی که حرف رهبری را اطاعت کردند عاقبت بخیر شدند و آنهایی که از حرف رهبری اطاعت نکردند عاقبت به خیر نشدند. لذا از شما نویسندگان می خواهم دلسوزانه نقاط قوت و ضعف جامعه را سوژه یابی کرده و تبیین کنید. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول