اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

افتتاح 3 طرح بزرگ کشاورزی با حضور جهانگیری در دشتستان

سه طرح بزرگ کشاورزی با حضور معاون اول رئیس جمهور در دشتستان استان بوشهر افتتاح شد.

افتتاح 3 طرح بزرگ کشاورزی با حضور جهانگیری در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح سه طرح بزرگ کشاورزی که با حضور معاون اول رئیس جمهور انجام شد، اظهار داشت: گلخانه ۷۵هکتاری روستای بنداروز، آبیاری تحت فشار ۱۵۰۰ هکتاری و یک واحد پرواربندی 3 هزار راسی گوساله در شهرستان دشتستان با مجموع اعتبار ۱۳۲میلیارد تومان و اشتغال 5 هزار و ۱۹۰ نفر به صورت فصلی و دائم افتتاح شد.

محمدتقی منوچهری افزود: طرح ۷۵هکتاری ظرفیت تولید سالانه ۱۶هزار تن انواع محصولات کشاورزی را در این استان فراهم می‌کند و طرح‌های گلخانه‌ای در افزایش راندمان تولید و کاهش مصرف آب نقش موثری دارد که طرح گلخانه‌ای زمینه اشتغال ۶۷۵ نفر را در استان فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه طرح نوین آبیاری تحت فشار ۱۵۰۰هکتاری نیز در قالب ۱۰۲ پروژه اجرا شده است، گفت: این پروژه‌های نوین که عمده مزیت آن افزایش راندمان آب است در مجموع برای 4 هزار و ۵۰۰ نفر فرصت شغلی فصلی ایجاد کرده است.

به گزارش فارس، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی و معاون وزیر نیرو جهانگیری را در این سفر یک‌ روزه به استان بوشهر همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول