اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بهره‌برداری از 12 پروژه ملی و زیربنایی شرکت برق با حضور وزیر نیرو

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به گذشت ۱۰ هفته از آغاز پویش #هرهفته‌الف‌ب_ایران گفت: ۱۲ پروژه ملی و زیربنایی به ارزش چهار هزار و ۱۸۵ میلیارد ریال فردا با حضور وزیر نیرو، بهره‌برداری و کلنگ زنی می‌شود.

بهره‌برداری از 12 پروژه ملی و زیربنایی شرکت برق با حضور وزیر نیرو

عظیم بلبل آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به جزئیات سفر وزیر نیرو به گیلان اظهار کرد: در دهمین هفته از پویش #هرهفته الف ب_ایران، هشت پروژه پست و دو پروژه خط با حضور وزیر نیرو افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به افتتاح ۱۲ پروژه ملی و زیربنایی شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان به ارزش چهار هزار و ۱۸۵ میلیارد ریال گفت: بهره‌برداری از پست جدید۶۳/۲۰ کیلوولت شهید مؤمن زاده صومعه‌سرا و بهره‌برداری از ترانسفورماتور ۶۳/۲۰ کیلوولت شهدای نفوت صومعه‌سرا دو پروژه‌ای است که با حضور وزیر نیرو به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان از افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت ترانسفورماتورهای پست چابکسر، پست شفت، پست کیاشهر خبر داد و افزود: افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت ترانسفورماتورهای پست شهید انصاری لنگرود، افزایش ۳۳ درصدی ظرفیت ترانسفورماتورهای پست آیت‌الله طالقانی، افزایش ۳۳ درصدی ظرفیت ترانسفورماتورهای پست شهید قلی پور رشت از دیگر پروژه‌هایی است که در راستای ارتقای ظرفیت برق انجام می‌شود.

وی با اشاره به بهره‌برداری و کلنگ زنی هم‌زمان پروژه‌های شرکت سهامی برق منطقه‌ای در روز پنجشنبه پنجم دی‌ماه در پست ۶۳/۲۰ کیلوولت GIS شهید مؤمن زاده صومعه‌سرا بیان کرد: خط ۶۳ کیلوولت تغذیه‌کننده پست ۶۳/۲۰ کیلوولت صومعه‌سرا، نصب ۴۷ کیلومتر فیبر نوری بر روی ۶ خط انتقال و فوق توزیع برق گیلان، نیروگاه ۲۴ مگاواتی شهرک صنعتی حسن رود و عملیات اجرایی پست ۲۳۰ کیلوولت در غرب رشت ازجمله دیگر برنامه‌های افتتاحی شرکت توزیع برق گیلان با حضور وزیر نیرو است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به گذشت ۱۰ هفته از آغاز پویش #هرهفته‌الف‌ب_ایران گفت: هدف از اجرای پویش #هرهفتهالفب_ایران، نشان دادن عملکرد وزارت نیرو در بخش آب و برق که نقش محوری در تأمین رفاه و امنیت هم‌وطنان دارد است.

وی با بیان اینکه نمایش فعالیت متخصصان ایرانی در ارتقای زیرساخت‌ها، ظرفیت‌های تولید و کیفیت زندگی در پویش #هرهفته‌الف‌ب_ایران پیش‌بینی‌شده افزود: یکی دیگر از اهداف مهم این پویش، نشان دادن ابعاد سرمایه‌گذاری‌ها در صنعت آب و برق و اثراتشان بر کشور و کیفیت زندگی مردم و فرصت‌هایی که برای توسعه ایجاد می‌کنند، است.

به گزارش فارس، وزیر نیرو در سفر یک روزه خود به گیلان علاوه بر بهره‌برداری و افتتاح همزمان ۱۲ پروژه شرکت توزیغ برق در گیلان در شهرستان صومعه‌سرا، سد لاستیکی گالشکلام در لنگرود و 18 پروژه آب روستایی در روستای کینچاه آستانه‌اشرفیه را در دستور کار دارد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول