اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ماموریت داریم نظام سنجش چند ساحتی داشته باشیم

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در دهه های گذشته تغییراتی شتابزده را تجربه کرده است و اگر اجرای سند تحول هم شتابزده باشد به هدف نمی رسد، گفت:ما ماموریت داریم نظام سنجش چند ساحتی داشته باشیم.

ماموریت داریم نظام سنجش چند ساحتی داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محسن حاجی میرزایی ظهر امروز با همراهی استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با حضور در منزل مادر و معلم فرهنگی شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری اظهار داشت: باعث افتخار است که افراد با سابقه ای در نظام تعلیم و تربیت مادران شهیدی همچون شما را به عنوان سرمایه آموزش و پرورش کشور دارد.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: همه افتخار جامعه تعلیم و تربیت کشور نیروهای فرهیخته و فداکار است که با تربیت اسلامی فرزندانی پرورش داده‌اند که پاسداری از اسلام و کشور سرلوحه کارشان بوده است.

حاجی‌میرزایی تاکید کرد: اگر بتوانیم ظرفیت دانش‌آموزان را با شناخت کافی بالا ببریم ایجاد معنویت کرده‌ایم چرا که در سند تحول بنیادین مهم‌ترین کارکرد آموزش و پرورش به سمت تربیت کردن است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در دهه‌های گذشته تغییراتی شتابزده را تجربه کرده است و اگر اجرای سند تحول هم شتابزده باشد به هدف نمی‌رسد، گفت: ما ماموریت داریم نظام سنجش چند ساحتی داشته باشیم.

در پایان این دیدار وزیر آموزش و پرورش از غفوری مدیر دبیرستان شاهد و مادر شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری تقدیر کرد.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول