اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

معاون ظریف با قائم مقام لاوروف درباره مقابله با تروریسم رایزنی کرد

طبق اعلام وزارت خارجه روسیه، قائم مقام وزیر خارجه این کشور با معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه ایران در مسکو دیدار و درباره مسائل دوجانبه، منطقه و موضوعات امنیتی رایزنی کرده است.

معاون ظریف با قائم مقام لاوروف درباره مقابله با تروریسم رایزنی کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه روسیه درباره دیدار «غلامحسین دهقانی» معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه ایران با قائم مقام وزارت خارجه روسیه در مسکو بیانیه منتشر کرده و از رایزنی آنها درباره روابط دوجانبه و موضوعات امنیتی خبر داده است.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: «اولگ سیرومولوتوف قائم مقام وزارت خارجه (روسیه) با غلامحسین دهقانی معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای انجام رایزنی‌ بین روسیه و ایران درباره مسائل امنیت اطلاعات بین‌المللی در مسکو حضور دارد، دیدار کرد».

طبق روایت این وزارتخانه، «دستور کار مورد رایزنی مقام‌های (روس و ایرانی) مقابله با تروریسم با تمرکز بر تهدیدات تروریستی جهانی و منطقه‌ای و همچنین وضعیت و چشم انداز همکاری روسیه و ایران در این حوزه هم در سطح دوجانبه و هم در سازمان‌های بین‌المللی و سازمان ملل بود».

سفر دهقانی به مسکو در شرایطی صورت گرفته که در سال‌های اخیر دو کشور ضمن رایزنی‌های مستمری درباره مسائل منطقه‌ای به ویژه بحران سوریه، بر لزوم حمایت از دولت بشار اسد برای پاکسازی خاک سوریه از گروه‌های تروریستی تاکید داشته‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول