اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

حذف جریمه دیرکرد برای مستأجرانی که بدهی کمتر از ۱۰۰ میلیون ریال دارند

معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی از حذف جریمه دیرکرد برای افرادی که بدهی آنان کمتر از ۱۰۰ میلیون ریال و از سال ۱۳۹۰ به بعد است خبر داد و هدف از این موضوع را تسهیل در پرداخت اجاره توسط مستاجران عنوان کرد.

حذف جریمه دیرکرد برای مستأجرانی که بدهی کمتر از ۱۰۰ میلیون ریال دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، مرتضی حقیقی گفت: بسته تشویقی برای بخش‌هایی که مستاجران تغییرکاربری داده‌اند در نظر گرفته شده است به طوری که در صورت مراجعه افراد و پرداخت هزینه کاربری توسط آنان مشمول ۳۰ درصد تخفیف نقدی در پرداخت یا پرداخت به صورت اقساط ۶ ساله می‌شوند.

معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی ادامه داد: افرادی نیز که هم اکنون اقساط سال‌های آینده را به صورت نقدی پرداخت کنند در سال نخست مشمول ۲۰ درصد تخفیف می‌شوند و سال بعد نیز این درصد به صورت پلکانی افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه حوزه املاک و اراضی ضمن صیانت از اراضی موقوفه تعامل خوبی با مستأجرین موقوفه دارد، اظهار کرد: پرداخت به موقع اجاره‌ها باعث می‌شود ضمن رعایت مسائل شرعی مربوطه، از مزایای عدم بروزرسانی اجارات بهره‌مند شوند.

معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی درباره اقدامات معاونت املاک و اراضی آستان قدس رضوی در حاشیه شهر مشهد نیزگفت: برای اراضی موقوفه مورد تصرف در پلاک‌هایی که اصلاحات ارضی داشته است، ۷۰ درصد حق تقدیمی‌ها بخشوده می‌شود و افراد با پرداخت ۳۰ درصد هزینه زمین و در اقساط بلند مدت در طول هفت سال می‌توانند صاحب سند شوند که این اقدامات به سنددار کردن اراضی موقوفه کمک زیادی می‌کند.

انتهای پیام/ 70068

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول