اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آغاز عملیات اجرای تقاطع کنار گذر شمالی ساری بعد از 20 سال

عملیات اجرای تقاطع کنارگذر شمالی ساری به ارزش هزار و 200 میلیارد ریال با حضور وزیر راه شهر سازی امروز آغاز شده است.

آغاز عملیات اجرای تقاطع کنار گذر شمالی ساری بعد از 20 سال

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، یکی از پروژه‌های بر زمین مانده شهر ساری عملیات تقاطع کنارگذر شمالی ساری بود.

با بهره‌برداری از کمربندی کنارگذر شمالی عدم تکمیل این پروژه نتوانست گره‌های ترافیکی کمربندی ساری را رفع کند و به نوعی این پروژه تکمیل کننده پروژه به بهره‌بردرای رسیده این شهر بوده است.

عملیات اجرای این پروژه امروز با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید است.

حسین‌زادگان استاندار مازندران در حاشیه آغاز به کار عملیات اجرای این پروژه اظهار کرد: اگر اسلامی به همه درخواست‌های که از وزرات راه در زمان تصدی‌گری استانداری مازندران جامعه عمل بپوشاند تا حدودی نیازمندی‌های استان در بحث وزارت راه و شهرسازی تامین می‌شود.

وی با اشاره به اقداماتی که توسط محمد اسلامی در وزارت راه و شهرسازی و استانداری مازندران انجام شده، گفت: ایشان بدون توجه عملکرد مدیران قبلی شرایط موجود را پذیرفته و برای برون رفت از چالش‌های این وزارت‌خانه در تلاش است.

 

استاندار مازندران با اعلام اینکه پروژه تقاطع کنار گذر شمالی ساری بیش از ۲۰ سال متوقف بوده است، گفت: به دلیل طولانی شدن و عدم تامین اعتبار مناسب کارکردهای اصلی این پروژه از دست رفته بود.

وی با اعلام اینکه براساس واقعیت‌های موجود این پروژه در محدوده‌ شهر ساری قرارداد،بیان کرد: با توجه به احساس دینی که اسلامی به مردم مازندران دارد زمینه‌ای فراهم کرد که منابع مالی این پروژه از محل اعتبارات عمرانی وزارت راه تامین شود و این اقدام قابل تقدیر است.

استاندار مازندران با اشاره به دیگر اقدامات وزارت راه و شهرسازی در استان مازندران، گفت: هر روز خبرهای خوبی از این وزارتخانه به مردم در سطح استان و کشور منتقل می‌شود.

 

وی در ارتباط با پروژه ساری ـ تاکام بدون اشاره به روند طولانی شدن این پروژه، گفت: در یک سال اخیر این پروژه به اندازه دو برابر سال‌های گذشته کار شده است.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه در شرایط سخت باید وظیفه خودمان را به خوبی انجام دهیم.

وی با اعلام اینکه در شرایط سخت اقتصادی بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های استان اختصاص پیدا کرده است، گفت: در دهه فجر امسال منطقه یک آزاد راه تهران ـ شمال را افتتاح می‌کنیم.

 به گزارش فارس، پروژه کنار گذر شمالی ساری در راستای احداث بزرگراه نوار شمالی کشور و به منظور روان‌سازی عبور و مرور و گره‌های ترافیکی شمالی شهر ساری احداث می‌شود.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده مدت زمان اجرای این پروژه در قرارداد پیمانکار سه ساله اعلام شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول