اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از انشقاق پرهیز می‌کند

سخنگوی جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان مرکزی گفت: این جبهه به دنبال وحدت حداکثری میان تمامی احزاب، تشکل‌ها و نیروهای جبهه انقلاب بوده و از هرگونه تفرق و انشقاق پرهیز می‌کند.

جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از انشقاق پرهیز می‌کند

اسماعیل جیریایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در راستای شکل‌گیری جبهه ائتلاف در سراسر کشور این جبهه نیز با حضور نمایندگان احزاب و معتمدین و نیروهای فعال و جوانان انقلابی در تمامی شهرستان‌های استان شکل گرفته و با ریاست حجت‌الاسلام میرمهدی جلسات و نشست‌های کمیته‌های تخصصی در حال برگزاری است.

وی ضمن تاکید بر لزوم رعایت قانون در تمامی شئون اجتماعی و سیاسی تصریح کرد: مطابق ماده 10 قانون نحوه عملکرد احزاب، جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با کسب مجوزهای قانونی لازم از دفتر سیاسی وزارت کشور توانسته سازو کارهای لازم را در سراسر کشور برای کار تشکیلاتی فراهم کند و این مهم مورد وفاق تمامی اعضا بوده، ولی متاسفانه شاهدیم برخی جریان‌ها و افراد با ورود غیرقانونی و استفاده از عناوین مشابه سعی در برهم زدن وحدت شکل گرفته حول محور جبهه دارند که انتظار می‌رود متولیان امر برخورد لازم قانونی را با این افراد به عمل آورند. 

سخنگوی جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان مرکزی افزود: به امید خداوند متعال این جبهه در نظر دارد با راهبرد وحدت، تمامی دلسوزان و نیروهای مخلص انقلابی را گرد هم جمع کند تا با شایسته گزینی و معرفی نامزدهای اصلح در تمامی حوزه‌های انتخابیه استان مسیر تحقق مجلس تراز انقلاب اسلامی را هموار سازد.

جیریایی افزود: راه اندازی برخی جبهه‌ها به موازات جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب را در راستای تفرقه افکنی و بی‌اعتقادی به سرنوشت کشور و مردم می‌دانیم و توصیه می‌کنیم همه کسانی که دغدغه شکل‌گیری مجلس انقلابی را دارند با ورود به شورای ائتلاف و ارائه دیدگاه‌های خود این جبهه را در انتخاب افراد اصلح یاری دهند و انجام هرگونه فعالیت تفرقه‌افکن بپرهیزند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول