اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

دومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی آغاز شد/ رقابت ۱۳۳ تیم ورزشی در ۸ رشته

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی با اشاره به آغاز دومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی، گفت: این دوره از مسابقات با شعار «کارمند فعال- ایران فعال» آغاز به کار کرد.

دومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی آغاز شد/ رقابت ۱۳۳ تیم ورزشی در ۸ رشته

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ناصر خوش‌خبر عصر امروز در مراسم افتتاحیه دومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: ورزش یک فرصت طلایی برای به‌دست آوردن سلامتی در زندگی به‌حساب می‌آید.

وی با بیان اینکه در سازمان‌ها منابع انسانی به‌عنوان موتور محرکه سازمان برای رسیدن به اهداف تعیین شده است، بیان داشت: نیروی انسانی یک سازمان زمانی می‌تواند وظایفش را به نحو احسنت انجام دهد که در فضای نشاط و سالم و با بهره‌گیری از همه امکانات بتواند پاسخگوی مطالبه جامعه هدف باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی مطرح کرد: همچنان که به‌دنبال تضمین سلامتی خودمان هستیم باید به‌دنبال تأمین بسترهای لازم  برای سلامتی نیروهایی که در دستگاه‌های اجرایی هستند باشیم که مسیر رسیدن به این هدف در گرو توجه به ورزش کارکنان است.

ارتباط مستقیم تربیت بدنی با ادامه حیات انسان   

خوش‌خبر خاطرنشان کرد: امیدواریم مدیران دستگاه‌های اجرایی هم خودشان ورزشکار باشند و هم فرصت را در اختیار بدنه نیروی انسانی خود قرار دهند چرا که تربیت بدنی در نظام ما ارتباط مستقیم و معناداری با زندگی و ادامه حیات، نشاط و شور زندگی انسان دارد.

وی از دیگر اهداف تربیت بدنی را مسئله روحی و روانی ذکر کرد و گفت: امروز ضعف بزرگ ما در حیات اجتماعی کم‎‌توجهی و بی‌توجهی به فضای شور و نشاط و امید است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: فرصت‌های بسیاری در حوزه زندگی داریم و پرداختن به ورزش و ورزش‌کردن این زمینه را فراهم می‌آورد که از مشغله‌های روزانه رهایی یابیم و با آرامش روحی بتوانیم امور را پیگیری و حتی در زندگی خانوادگی تصمیمات معقولی بگیریم.

نقش مؤثر ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی

خوش‌خبر توجه به ورزش را منجر به پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و تصریح کرد: از دیگر اهداف تربیت بدنی مسائل اجتماعی و تعامل است و اگر به این موضوع توجه و به یکدیگر احترام بگذاریم و فضای شادی را برای دیگران و خودمان بخواهیم قطعا زندگی انسان پربارتر خواهد بود.

وی بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی که در صف مقدم پاسخگویی به نیازهای جامعه هستند هر چه جامعه شاد و توسعه‌یافته باشد و بتواند مطالبات منطقه خود را از مجاری قانونی دنبال کند یقینا میزان پاسخگویی و پای کار آمدن  کارکنان دستگاه‌های اجرایی در پاسخ به نوع مطالبه شهروند در کمال دلسوزی و احترام و با تمام توان اجرایی انجام خواهد شد!

خبرهای خوشی در راه است!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه جامعه سالمند به‌عنوان مؤلفه تأثیرگذار در ادامه حیات نیازمند توجه به ورزش است، خاطرنشان کرد: در بحث توسعه ورزش و اعتبارات این بخش خبرهای خوشی در راه است که در ماه‌های آتی اعلام خواهد شد.

حسن عزیزی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی با اشاره به آغاز دومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی، گفت: این دوره از مسابقات با شعار «کارمند فعال- ایران فعال» آغاز به کار کرد.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی این دوره از مسابقات این است که هیچ وجهی از شرکت‌کنندگان اخذ نشده است چراکه نگاه وزارت ورزش و جوانان، عمومی‌کردن ورزش بین مجموعه کارکنان دستگاه‌های اجرایی بوده است.

رقابت 133 تیم ورزشی در 8 رشته

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی بیان داشت: در دومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی تعداد یک هزار و 100 نفر از کارکنان شاغل دستگاه‌های مختلف شرکت کردند.

عزیزی با اشاره به رشته‌های این دوره از مسابقات، مطرح کرد: این شرکت‌کنندگان در رشته‌های ورزشی در قالب 133 تیم ورزشی ویژه خواهران و برادران در هشت رشته شنا، آمادگی‌جسمانی، والیبال، طناب‌کشی، بدمینتون، دارت و فوتسال با یکدیگر به رقابت می‌‌پردازند.

وی با بین اینکه این دوره از مسابقات تا بهمن‌ماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: برگزیدگان دومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی به مسابقات کشوری معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/69039/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول