اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کاهش قیمت موبایل در بازار زنجان

رئیس اتحادیه خدمات موبایل و رایانه زنجان با اشاره به اینکه کاهش قیمت موبایل در حدود 10 درصد بوده و آن چنان هم چشمگیر نیست، گفت: با این حال با توجه به افزایش قیمتی که پیش از این وجود داشت، این رقم نیز امیدوار کننده است.

کاهش قیمت موبایل در بازار زنجان

فضاییل رستمی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بازار موبایل در زنجان این روزها، وضعیت آرامی را سپری می‌‎کند، همچنان که قیمت‌ها تا حدودی کاهش هم یافته است.

رئیس اتحادیه خدمات موبایل و رایانه زنجان با اشاره به اینکه کاهش قیمت موبایل در حدود 10 درصد بوده و آن چنان هم چشمگیر نیست، اضافه کرد: با این حال با توجه به افزایش قیمتی که پیش از این وجود داشت، این رقم نیز امیدوار کننده است، هرچند که با وجود کاهش قیمت، تلفن همراه این روزها طرفدار زیادی ندارد.

وی تصریح کرد: در واقع روال به این شکل است که همواره در زمان افزایش قیمت مردم بیشتر به بازار آمده و خرید می‌کنند تا زمانی که قیمت کاهش پیدا می‌کند، چون وقتی قیمت روند نزولی را دارد، مردم مرتب منتظر می‌مانند که قیمت بازهم کاهش پیدا کند.

رستمی‌راد با اشاره به اینکه بازار زنجان نیز این روزها روال آرامی را در پیش رو دارد و تقاضا چشمگیر نیست، اضافه کرد: همین امر موجب افت سرمایه فعالان این بخش شده است، فعالانی که اکثرا از قشر جوان هستند.

رئیس اتحادیه خدمات موبایل و رایانه زنجان با بیان اینکه ضرر شدید فعالان در حوزه تلفن همراه از زمان نوسانات قیمتی و افزایش ارزش ارز آغاز شد، گفت: همین امر موجب شد که برخی از واحدها گوشی گران خریداری و ارزان‌تر به فروش برسانند و از این ناحیه متضرر شوند

وی با اشاره به اینکه به خاطر گذران معیشت واحدها مجبور به ادامه کار با همین شرایط فعلی هستند، گفت: البته در همان برهه زمانی یعنی سال‌های 96 یا 97 چند واحد به علت عدم صرفه اقتصادی اقدام به جمع‌آوری واحدهای خود کردند.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول