اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آمار نگران کننده از گرایش دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمدی به فضای مجازی

کارشناس فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد از رشد 37 درصدی گرایش دانش‌آموزان استان به فضای مجازی اینستاگرام ابراز نگرانی کرد.

آمار نگران کننده از گرایش دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمدی به فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمود محمدی در نشست ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به وضعیت فضای مجازی اشاره کرد و گفت: 67 درصد مخاطبان تلگرام افراد زیر 18 سال هستند که باید برای این قشر برنامه‌ریزی شود.

کارشناس فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد به رشد 37 درصدی گرایش دانش‌آموزان به فضای مجازی اینستاگرام اشاره کرد و گفت: دانشجویان در معرض تهدید ربات‌های دوست‌یابی هستند.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت فضای مجازی برای تولید آثار فاخر حوزه ایثار و شهادت استفاده شود، افزود: آثاری که در فضای مجازی تولید می‌شود مورد استقبال قرار نمی‌گیرند لذا نیاز است آثار فاخر برای نسل جوان تولید شود.

محمدی عنوان کرد: اگر در حوزه ایثار و شهادت آثار فاخری نداشته باشیم و کاری انجام نشود تهاجم فرهنگی دشمن از ما پیشی خواهد گرفت و دیگر نمی‌توانیم در این زمینه تولید محتوایی داشته باشیم.

انتهای پیام/82024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول