اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

کاهش ۱/۵۸ درصدی طلاق در ایلام

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام از کاهش ۱/۵۸ درصدی طلاق در ایلام خبر داد و گفت: استان ایلام در بحث طلاق در سال‌های ۹۶ و ۹۷ در رتبه ۳۱ کشور قرار دارد.

کاهش ۱/۵۸ درصدی طلاق در ایلام

محمد نوذری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت:  استان ایلام در بحث طلاق با ۱/۵۸ درصد کاهش در سال‌های ۹۶ و ۹۷ در رتبه ۳۱ کشور قرار دارد.

وی افزود: همچنین در حوزه ازدواج نیز سال گذشته نسبت به سال ۹۶ استان ایلام ۱۳/۵ درصد کاهش داشته که باید دلایل این امر مهم مورد بررسی قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون دفتر اجتماعی استانداری ایلام با مشارکت ۲۵۰ سازمان مردم نهاد استان اقدام به برگزاری ۴۰۰ برنامه شامل تحکیم خانواده، پیشگیری از طلاق و آسیب‌های اجتماعی و ... کرده است.

وی ادامه داد: در راستای تجهیز مراکز اجتماعی فرهنگی در شهر ایلام و شهرستان ملکشاهی مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته که در صورت تخصیص تا پایان سال اجرا خواهد شد.

نوذری عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های انجام شده دفتر اجتماعی استانداری ایلام راه اندازی دفتر تسهیل‌گری  در مناطق بانبرز، بانبور، سبزی آباد و کارخانه نمک در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی  است.

وی تصریح کرد: تعداد سازمان مردم نهاد در ایلام در سال‌جاری به ۴۷۰ مورد افزایش یافته است. 

انتهای پیام/970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول