اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

دستگاه دیپلماسی به موضوع شیخ زکزاکی ورود جدی و عملی داشته باشد

معاون بین‌الملل بسیج دانشجویی تهران با بیان اینکه مسئله شیخ زکزاکی مسئله اسلام و هویت اسلام در نیجریه است، گفت: از دستگاه دیپلماسی انتظار می‌رود به موضوع شیخ زکزاکی ورود جدی و عملی داشته باشد.

دستگاه دیپلماسی به موضوع شیخ زکزاکی ورود جدی و عملی داشته باشد

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حسین پاک معاون بین‌الملل ناحیه بسیج دانشجویی تهران، در نشست خبری مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران که ظهر امروز در حمایت از شیخ زکزاکی در خبرگزاری تسنیم برگزار شد، گفت: متاسفانه ما می‌بینیم که شیخ زکزاکی در دوگانه، یک جمعی که اراده‌اش معطوف به ملیت و یک جمعی که اراده‌اش معطوف به جهان اسلام است، گم شده است.

وی با بیان اینکه مسئله شیخ زکزاکی مسئله اسلام و هویت اسلام در نیجریه است، افزود: از دستگاه دیپلماسی انتظار می‌رود به ماجرای شیخ زکزاکی ورود جدی و عملی داشته باشد.

پاک با طرح این سوال که مگر منافع ما در نیجریه چیزی جز شیخ زکزاکی‌است؟ گفت: آیا دولت یا متولیان سیاست خارجی قرار نیست در حوزه‌هایی مثل موضوع شیخ زکزاکی ورود پیدا کنند؟ اگر اینگونه است پس ما مطالبات خود را در این خصوص چگونه پیگیری کنیم.

این فعال دانشجویی در بخش دیگری از سخنانش گفت: هم اکنون شیخ زکزاکی به رسیدگی فوری پزشکی نیاز دارد و  اگر دولت و متولیان سیاست امور خارجی به هر دلیلی حاضر نیستند به وضعیت شیخ زکزاکی ورود کنند بدنه حزب اللهی و دانشجویان بسیجی به این مسئله آتش به اختیار ورود کرده و حاضرند بدون دلبستگی به اقدامات دیپلماسی خود پیگیر وضعیت ایشان بوده و اقدامات عملی انجام دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول