اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سرمربی هایپر: همیشه برای بردن تلاش می‌کنیم

سرمربی تیم فوتسال هایپر گفت: با صحبت‌هایی که بین 2 نیمه انجام شد، بازیکنان به خود آمدند و موفق شدیم 3 امتیاز بازی را بگیریم و همیشه برای بردن تلاش می‌کنیم.

سرمربی هایپر: همیشه برای بردن تلاش می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهرداد جابری بعد از پیروزی تیمش مقابل سوهان محمدسیما در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: هرچه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود، 2 نیمه متفاوت داشتیم و بازیکنان در نیمه اول زیاد خوب نبودند.

سرمربی تیم فوتسال هایپر افزود: با صحبت‌هایی که بین 2 نیمه انجام شد، بازیکنان به خود آمدند و موفق شدیم 3 امتیاز بازی را بگیریم.

وی با اشاره به این‌که با تلاش بازیکنان سومین برد پیاپی خانگی کسب شد، گفت: در بازی با آذرخش نیز بازیکن مصدوم داشتیم و بازیکنان جایگزین خوب کار نکردند و بازی را باختیم.

جابری با بیان این‌که خوشحالم با تلاش بازیکنان امروز نتیجه گرفتیم، تصریح کرد: همیشه برای بردن تلاش می‌کنیم و داوری بازی امروز مشکلی نداشت.

سرمربی تیم فوتسال هایپر در مورد بازی هفته بعد نیز گفت: مقاومت البرز در پایین جدول برای این‌که سقوط نکند می‌جنگد اما برای کسب 3 امتیاز به میدان خواهیم رفت، از همین فردا تلاشمان را شروع می‌کنیم.

سرمربی سوهان محمدسیما: روز بد فوتسال برای تیم ما بود

وحید غیاثی نیز بعد از شکست تیمش مقابل هایپر شاهین‌شهر اظهار داشت: این برد را به تیم هایپر تبریک می‌گویم، روز بد فوتسال برای تیم ما بود، می‌شد با اختلاف 3 یا 4 گل ببریم اما موقعیت‌ها با بدشانسی از دست رفت.

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمدسیما گفت: 5 موقعیت ما به تیرک دروازه برخورد کرد و گل نشد اما توپ‌هایی وارد دروازه ما شد که اصلاً موقعیت گل نبود.

وی در پایان بیان داشت: داوری صحنه خاصی نداشت و در یکی یا 2 صحنه خطای هند بود اما در کل داوری خوب بود.

انتهای پیام/63090/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول