اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تا نظام سلطه وجود دارد، راه حل ایستادگی و مقاومت است

سازمان بسیج رسانه استان اصفهان به مناسبت گرامی داشت ۹ دی ماه روز بصیرت بیانیه‌ای صادر کرد.

تا نظام سلطه وجود دارد، راه حل ایستادگی و مقاومت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سازمان بسیج رسانه استان اصفهان به مناسبت گرامی داشت ۹ دی ماه  روز بصیرت بیانیه‌ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: 9 دی  روز خروش ملّت بصیر ایران علیه طغیان و فتنه بود، روزی به وسعت دریای خروشانی از خشم ملتی انقلابی و بصیر علیه عده‌ای فتنه‌گر، روزی که بصیرت اقشار مختلف مردم به رخ عده‌ای خواص بی‌بصیرت کشیده و طومار چندین ماهه توطئه‌ها وکید و مکر بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی ایران در هم پیچیده شد.

در ادامه این بیانیه آورده شده است: 9 دی، روز حماسه بود، روز بصیرت، روز بیداری و روز اثبات ولایت مداری ملتی آگاه و عاشق که می‌خواست اثبات کند که دیگر بار تاریخ تکرار نخواهد شد و ولایت تنها نخواهد ماند و  در تاریخ به نام ملتی ثبت شد که آمدند تا بگویند پاسدار خون هزاران هزار شهیدی هستند که جان دادند تا وطن ندهند، خون دادند تا عزت ندهند.

در بخش دیگری از این بیانیه اشاره شده است: اکنون نیز که در آستانه دهمین سالگرد این روز پر فروغ هستیم، ملت ایران به دفعات چشم فتنه را کور و دشمنان قسم خورده نظام جمهوری سلامی ایران را ناامید کرده‌اند تا ثابت کنند مادامی که ظلم و زور نظام سلطه هست، یگانه نسخه رهایی‌بخش و پیروزی ملت ایران بصیرت و ظلم‌ستیزی و ایستادگی و مقاومت خواهد بود.

در این بیانیه با اشاره به 9 دی آورده شده است: این روز پیامی بود برای نشان دادن اندیشه ژرف جمهوریت بر مدار اسلام انقلابی و بلند کردن بانگ ظلم‌ستیزی در تمام دنیا که هیمنه پوشالی غرب را در هم شکست و چهره سیاه  منافقین داخلی و  غرب‌گرایان رانشان داد.

در پایان این بیانیه نیز آورده شده است: ما جامعه رسانه‌ای و اهل‌قلم  استان اصفهان، با گرامیداشت این روز بزرگ در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران،  بار دیگر با آرمان‌های الهی امام راحل عظیم‌الشأن (ره) و مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تجدید میثاق می‌کند و اعلام می‌داریم همگام با سایر اقشار جامعه در راهپیمایی ۹ دی شرکت نموده و با تمام توان  برای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی در جنگ رسانه‌ای که دشمنان این مرز و بوم برای مرعوب و نا امید کردن مردم بکار بسته‌اند لحظه‌ای کوتاهی و درنگ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/63086/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول