اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

نمایشگاه پوستربیست و... تلنگر بر فردا در سنندج برپا می‌شود

با حمایت حوزه هنری کردستان نمایشگاه انفرادی پوستر بیست و... تلنگر بر فردا با محوریت کاهش آسیب های اجتماعی در سنندج برپا می‌شود.

نمایشگاه پوستر

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، با حمایت حوزه هنری کردستان نمایشگاه انفرادی پوستر هنرمند سنندجی مصلح ولیدی‌پاک با محوریت کاهش آسیب‌های و با عنوان بیست و... تلنگر بر فردا با اجتماعی از امروز تا 14 دیماه در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج در معرض نمایش عموم قرار می‌گیرد.

در این نمایشگاه که نخستین نمایشگاه انفرادی این هنرمند محسوب می‌شود تعداد 28 پوستر اجتماعی از دریچه فرهنگ عمومی در راستای دغدغه‌های اجتماعی که به نظر گرافیست در خطر بی‌توجهی و فراموشی است به منظور یادآوری و توجه اجتماع به نمایش گذاشته می‌شود.

ولیدی‌پاک در این نمایشگاه موضوعاتی اجتماعی از جمله محیط زیست، کودکان، سالمندان، معلولین، صلح، ترافیک و...که نیازمند توجه و مراقبت است در قالب پوستر با تکنیک فتوگرافیک (بهره‌گیری از عکس و متن ) را به مدت یک هفته در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج در معرض نمایش عموم قرار می‌دهد.

این نمایشگاه عصر امروز افتتاح می‌شود و در ایام برگزاری در دو نوبت صبح و عصر از 10 تا 12 و 16 تا 20 آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

مصلح ولیدی‌پاک متولد 1351 سنندج، کارشناس گرافیک (پوستر و نشانه) است که از سال 1371 با تبلیغات محیطی فعالیت هنری خود را آغاز نموده و در این مدت  ضمن شرکت در چندین نمایشگاه گروهی طراحی پوستر برنامه‌های مختلف هنری را نیز انجام داده است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول