اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

9 دی ماه صحنه‌ای شکوهمند از بصیرت ملت ایران بود

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی گفت: نهم دی ماه صحنه‌ای شکوهمند از بصیرت و هوشمندی ملت بزرگ ایران اسلامی در مواجهه با توطئه‌ها و طراحی‌های دشمنان به شمار می‌‌رود.

9 دی ماه  صحنه‌ای شکوهمند از بصیرت ملت ایران بود

 

نادر مقدسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: فتنه 88 اگر چه خسارت‌های فراوانی به کشور وارد کرد، اما با هدایت مقام معظم رهبری و لبیک آحاد ملت در نهم دی ماه آن سال، خنثی شد و بار دیگر نشان داد که دست خداوند بالای دست همه توطئه‌گران و یار و یاور ملت بزرگ ایران است.

وی با بیان اینکه نهم دی که برآمده از پیوند عمیق امت و ولایت بود، گفت: 9 دی تجربیات ارزشمند و نوینی را برای نظام ما به ارمغان آورد تا با عبرت گرفتن از آنها در قبال توطئه‌های آینده دشمنان اسلام، هوشیارتر باشیم.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی با اشاره به حضور حزب موتلفه اسلامی در جلسات جبهه ائتلاف گفت: موتلفه اسلامی از وحدت جریان انقلابی حمایت می‌کند و معتقد به کار تشکیلاتی است و امیدواریم که در نهایت خروجی این شورا مورد حمایت و قبول همه نیروهای انقلابی استان باشد.

مقدسی گفت: جوانگرائی یکی از گفتمان‌های حاکم بر این دوره از انتخابات است و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم بر این موضوع، لازم است تا از این گفتمان حمایت شود و زمینه برای حضور جوانان در عرصه‌های مختلف کشور فراهم شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی با اشاره به شاخص کارآمدی در انتخاب نامزدها گفت: جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب باید کارآمدی افراد را مد نظر قرار دهد زیرا در شرایطی قرار داریم که حل مسائل کشور یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم است و حل این مسائل جز با حضور افراد کارآمد امکان پذیر نیست.

مقدسی افزود:در این دوره از انتخابات مردم به میزان توانمندی و کارآمدی افراد نگاه خواهند کرد و نه به نام‌ها و چهره‌ها و ما باید این موضوع را مد نظر قرار دهیم و کارآمدی هم از مسیر فهم درست مسائل می‌گذرد و کسی که قدرت تحلیل و فهم مسائل را ندارد نمی‌تواند نماینده‌ای کارآمد برای مردم باشد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: نامزدها باید برنامه‌های خود را برای حل مشکلات استان و کشور ارائه دهند تا بتوان افراد را بر اساس برنامه‌هایشان مورد ارزیابی قرار داد.

وی با اشاره به لایحه بودجه سال 99 افزود: این لایحه برای کشور تورم زا و خسارت آفرین است و خبری از اصلاح ساختاری در آن نیست در حالی که قرار بود دولت نسبت به اصلاح ساختاری بودجه اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

مقدسی با اشاره به کسری بودجه نهفته در بودجه 99 اظهار کرد: منابع پیش بینی شده در بودجه سال 99 خوشبینانه و قابل تحقق نیست و از سوی دیگر وابستگی بودجه به نفت هم قابل توجه است و احتمالا استقراض دولت از بانک مرکزی و برداشت بی رویه از صندوق توسعه ملی بالاست و این خبر از بالا رفتن نرخ تورم در سال آینده دارد.

مقدسی اظهار امیدواری کرد مجلس به جد این لایحه را مورد بررسی قرار دهد و از تهدیدات هراسی نداشته باشد و منافع ملی را مد نظر قرار دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول