اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مفاسد اقتصادی نتیجه گسترش تجمل‌گرایی در جامعه است

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: تجمل‌گرایی اولین مرحله جدا کردن مردم از انقلاب و مفاسد اقتصادی نتیجه همین گسترش تجمل‌گرایی در جامعه است.

مفاسد اقتصادی نتیجه گسترش تجمل‌گرایی در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، سردار خسرو عروج شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی‌ماه و در جمع مردم چمگردان اظهار کرد: با گذشت چهل سال از عمر انقلاب اسلامی باید بتوانیم از احساسات و آرمان‌های خودمان با منطق دفاع کنیم.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران بابیان اینکه دلیل استحکام انقلاب در ایران اتصال آن به قیام عاشورا است، خاطرنشان کرد: بر اساس علوم نظامی حمله سه‌به‌یک به هر هدفی آنجا را نابود می‌کند اما دشمنان اعتراف کرده‌اند که در جنگ سخت با نسبت هزار به یک در مقابل ایران شکست‌خورده‌اند.

وی یادآور شد: ایران بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر مرز دارد که در تمامی آن‌ها با دشمن درگیر شده، در جنگ تحمیلی نیز ۱۲۳ کشور موفق به شکست ایران نشده‌اند.

عروج خاطرنشان کرد: دشمن به این نتیجه رسیده که انقلاب ایران انقلاب فکری است و برای براندازی آن نیز باید بر فکر مردم مسلط شد، به همین خاطر است که طرح‌های ۲۵ ساله و ۵۰ ساله برای تغییر در جامعه ایران طراحی کردند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید براینکه امام خمینی(ره) بارها و به‌صراحت فرمودند که اگر ساده‌زیستی در میان مسؤولان از میان برود، ارزش‌ها کمرنگ و نابود خواهد شد، تصریح کرد: تجمل‌گرایی اولین مرحله جدا کردن مردم از انقلاب و مفاسد اقتصادی نتیجه همین گسترش تجمل‌گرایی در جامعه است.

وی با اشاره مرحله دوم سناریو نفوذ دشمن در کشورمان اظهار کرد: در ادامه طرح دشمنان ما آمده است، تصاحب مناصب سیاسی باید اولویت مسؤولان ایران بشود چراکه با این کار رقابت‌های کاذب در میان آن‌ها ایجاد می‌شود و از خدمت به مردم بازخواهند ماند.

عروج تأکید کرد: ولایت مطلقه فقیه یکی از جایگاه‌های متفاوت نظام سیاسی ایران در مقایسه با جهان است و دشمن تخریب رهبر انقلاب را هدف گرفته تا مردم را از امام امت جدا کند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۱/ص۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول