اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

9 دی میثاق دوباره با ارزش‌های انقلابی است

مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قشم گفت: 9 دی روز میثاق دوباره با ارزش‌های انقلابی و قدمی به سوی احیای این ارزش‌ها در جامعه است.

9 دی میثاق دوباره با ارزش‌های انقلابی است

حجت‌الاسلام والمسلمین امید درویشی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: یکی از عظمت‌های وجودی انقلاب اسلامی، وجود رهبری و مردمی آگاه است که در گردنه‌های مهم با بصیرت عمل کرده و راه انقلاب را به سوی آینده می‌گشایند.

وی با بیان این که تداوم راه انقلاب نیز با حفظ ارزش‌های انقلابی میسر است، تصریح کرد: باید دید که این انقلاب با چه ارزش‌ها و آرمان‌هایی به پیروزی رسید و اهداف امام راحل در این زمینه چه بود و همان‌ها را به عنوان نقشه راه در پیش گرفت.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قشم، مهمترین ابزار برای غلبه بر دشمنان را تبعیت از ولایت دانست و گفت: تبعیت از ولایت گره‌گشای مشکلات جامعه اسلامی در عبور از گردنه‌های سخت است و ما در طول 4 دهه اخیر همواره این مهم را به عینه مشاهده کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام درویشی با اشاره به اهمیت زنده نگهداشتن حماسه 9 دی در جامعه، خاطرنشان کرد: 9 دی صحنه شفاف شدن بسیاری از مفاهیم از جمله پای‌بندی ملت به آرمان‌های انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت بود و ما دیدیم که چگونه مردم بساط آشوبگران را در هم پیچیدند.

وی تأکید کرد: 9 دی امسال نیز از اهمیت ویژه‌تری برخوردار است و آنهم عبور کشور از آشوبی بود که دشمنان می‌خواستند بعد از گرانی بنزین در کشور به راه بیاندازند اما به نتیجه نرسیدند.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قشم در پایان عنوان کرد: حضور گسترده مردم در صحنه انقلاب وظیفه مسؤولان را در خدمت به مردم سنگین‌تر می‌کند و اگر مسؤولی رو به تجمل و زراندوزی رفت، نابودی‌اش حتمی است.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول