اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پرداخت بخشی از مطالبات پرستاران سمنان تا پایان هفته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان از پرداخت بخشی از مطالبات پرستاران سمنان تا پایان این هفته خبر داد و گفت: با قدم‌های غیرمعمول و نامتناسب مجموعه برخورد جدی می‌شود.

پرداخت بخشی از مطالبات پرستاران سمنان تا پایان هفته

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نوید دانایی عصر یکشنبه در جشنی که با حضور جامعه پرستاری استان سمنان در سالن رازی دانشکده دندانپزشکی سمنان برگزار شد، با اشاره به مشکل تأخیر در پرداخت مطالبات جامعه پرستاری که به‌عنوان دغدغه‌ای جدی در حال پیگیری است، اظهار کرد: شرایط ما در پرداخت بدتر از بقیه دانشگاه‌ها نیست و تقریباً در جایگاه متوسط به بالا قرار داریم.

وی با بیان اینکه 72 درصد از بیمه‌شدگان ما از تأمین اجتماعی هستند که با گذشت بیش از یک سال و اندی بیشترین تأخیر در پرداخت بیمه تأمین اجتماعی بوده است، ادامه داد: این تأخیر کار ما را مشکل کرده است؛ چون منابع مالی از بیمه تأمین اجتماعی وصول نشده بود و نمی‌توانستیم رقمی را به پرستاران بپردازیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بیان کرد: علی‌رغم محدودیت مالی تلاش کردیم حداقل ماهانه رقمی را به‌عنوان کارانه و اضافه‌کار به پرستاران پرداخت کنیم.

توافق بین وزیران بهداشت و رفاه

دانایی از توافقاتی بین وزیران بهداشت و رفاه به‌منظور پرداخت معوقات پرستاران خبر داد و تصریح کرد: اگر این توافقات به نتیجه برسد، بخش زیادی از مطالبات ظرف ماه آینده پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه بخشی از مطالبات روز شنبه به حساب دانشگاه واریز شده است، ادامه داد: تلاش می‌کنیم با همت و هم‌افزایی بخش مالی بیمارستان‌ها ظرف چند روز آینده یعنی تا پایان هفته جاری بخشی از مطالبات پرداخت شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان یادآور شد: با وصول رقم‌های بعدی توسط دانشگاه، مابقی بدهی جامعه پرستاری پوشش داده می‌شود.

به شایعات توجه نکنید؛ متأسفانه شایعات زیادی را می‌شنویم که به‌عنوان مدیر اجرایی آزارمان می‌دهد!

دانایی از پیگیری دو سیاست مهم در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان خبر داد و گفت: شفاف‌سازی تمام ردیف‌ها و پرداختی‌ها از اولویت‌های مهم دانشگاه بوده و در راستای اجرای این طرح، در حال ایجاد نظم‌دهی جدید مالی هستیم و حوزه معاونت مالی در حال پوست‌اندازی اساسی است.

وی با بیان اینکه تحقق این امر نیازمند همراهی و هم‌افزایی است، ادامه داد: ما دنبال نظم و شفافیت هستیم؛ اما در راستای شفافیت باید کار مهم برای مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان انجام شود تا زیربنای آینده شود.

برخورد جدی با متخلفان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان به برخورد جدی با متخلفان اشاره و تصریح کرد: ما شفاف و صادق هستیم؛ اگر روزی تخلفی ببینیم، با کسی تعارف نداشته و با او مماشات نخواهیم داشت.

دانایی ادامه داد: ما به جایگاهی که در آن نشسته‌ایم، به هیچ عنوان وابستگی نداریم و کاملاً شفاف هستیم و با اقدام‌های غیرمعقول و نامتناسب مجموعه مقابله جدی خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: خواهش من از همه این است که به شایعات توجه نکنند؛ متأسفانه شایعات زیادی را می‌شنوم که به‌عنوان مدیر اجرایی آزارمان می‌دهد.

در این مراسم، مدیرکل دفتر ارتقای سلامت و خدمات بالینی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شماری از مسؤولان و پرستاران استان سمنان حضور داشتند.

انتهای پیام/74034/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول