اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

براندازی نظام اسلامی نقطه مشترک فتنه‌ها در 3 دهه اخیر است

امام جمعه قشم گفت: دشمنی با مردم و تلاش برای براندازی نظام اسلامی نقطه مشترک فتنه سال 88 و فتنه‌های یک دهه قبل و بعد از آن است.

براندازی نظام اسلامی نقطه مشترک فتنه‌ها در 3 دهه اخیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم ظهر امروز در تجمع بزرگ نهم دیماه این شهرستان، اظهار داشت: رشد بصیرت مردم پس از فتنه 88 سبب شد فتنه اخیر دشمن در آبانماه ظرف 48 ساعت خنثی شود.

وی دشمنی با مردم و تلاش برای براندازی نظام اسلامی را نقطه مشترک فتنه‌ها برشمرد و افزود: فتنه دشمن در سال‌جاری بوسیله فضای مجازی شکل گرفت و ضرورت فعال بودن نیروهای دلسوز و انقلابی در این فضا از مهمترین درس‌های آن است.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: مراقبت دائمی بر فضای مجازی و ارتقای شبکه ملی اطلاعات اولویتی است که با تحقق آن می‌توان خدمات‌رسانی به جامعه را در شرایط بحران و قطع اینترنت بین‌المللی حفظ کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم ادامه داد: دشمن همواره بیدار و در پی فرصتی برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی است و از این رو باید آحاد جامعه همواره بیدار و هوشیار باشند.

وی اضافه کرد: مسوولان باید در رفتار، گفتار و موضع‌گیری‌های خود مراقبت‌های لازم را به عمل آورند تا فرصتی برای سوء استفاده در اختیار دشمنان قرار نگیرد.

امام جمعه شهرستان قشم با اشاره به پیش روی بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور گسترده مردمی در انتخابات از مهمترین مولفه‌های امنیت ملی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم افزود: آحاد جامعه بویژه نامزدهای انتخاباتی و حامیان آنان باید مراقب فرصت‌طلبی دشمنان باشند تا بستر سوءاستفاده برای دشمن ایجاد نشود.

وی اظهار کرد: رهبری، ملت و پیوند این دو با یکدیگر سه مولفه‌ای است که رمز پیروزی بر فتنه‌ و فتنه‌گران محسوب می‌شود.

امام جمعه شهرستان قشم تاکید کرد: مصونیت نظام اسلامی از گزند دشمنان نیازمند تبعیت قوای سه‌گانه و مردم از رهبری است.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول