اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افول قدرت آمریکا و ظهور قدرت جهان اسلام در حال وقوع است

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه هیچ حرکتی از دید نیروهای مسلح مخفی نیست، گفت: امروز در پیچ تاریخی افول قدرت نظامی اقتصادی آمریکا و ظهور قدرتی به نام جهان اسلام است.

افول قدرت آمریکا و ظهور قدرت جهان اسلام در حال وقوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مراسم گرامیداشت ۹ دی‌ماه با عنوان نشست تخصصی حماسه بصیرت با حضور امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با حضور دانشجویان و اساتید استان زنجان ظهر امروز برگزار شد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با اشاره به اینکه ملت بزرگ ما که شهدای بزرگی را در دامان خود تربیت کردند حماسه‌ساز بوده و در تاریخ بی‌نظیر هستند، اظهار کرد: اگر ملت نبودند هیچ نیروی نظامی نمی‌توانست جنگ را مدیریت کند و مردم خالق حماسه‌های بزرگ هستند.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان با اشاره به اینکه امروز شاهد شکل جدیدی از تهدیدها هستیم، گفت: باید متناسب با تهدیدها برنامه‌ریزی شود.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه جنگ اقتصادی یکی از مهم‌ترین تحریم‌ها علیه ایران است، گفت: مقاومت‌ها موجب شد تحریم‌ها بر ما تاثیر مورد انتظار آنها را نگذارد.

وی با بیان اینکه یکی از دیگر اشکال جنگ‌ علیه کشور، جنگ فرهنگی و رسانه‌ای است، افزود: تلاش دشمن در جنگ ادراکی نیز بسیار پررنگ است.

پوردستان با بیان اینکه هر حرکت دشمن پشتوانه مطالعاتی دارد، بیان کرد: سال ۸۸ دشمن با فتنه وارد شد و سعی کرد در ایران نیز جنگ رنگی و مخملی را اجرایی کند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه وقوع حوادث ۹۸ ادامه فتنه ۸۸ بود، عنوان کرد: دشمن با موج قوی آموزش ورود کرده بود.

پوردستان با بیان اینکه دشمن قصد ایجاد فاصله بین مردم و رهبری را دارد، گفت: این یک خواب و خیال برای دشمنان است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح وظیفه حفظ و ارتقای آمادگی نظامی را دارد و رصد مستمر خطرات را انجام می‌دهد، بیان کرد: تلاش ما به نحوی است که برای دشمن بازدارندگی داشته باشد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه هیچ حرکتی از دید نیروهای مسلح مخفی نیست، گفت: امروز در پیچ تاریخی افول قدرت نظامی اقتصادی آمریکا و ظهور قدرتی به نام جهان اسلام است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان نیز در این مراسم انقلاب اسلامی را یک اتفاق بی‌نظیر در اوج استبداد داخلی و استعمار خارجی خواند و اظهار کرد: این انقلاب در زمانی روی داد که ابرقدرت‌ها تصور می‌کردند همه در حاشیه بوده و خود در مرکز قدرت قرار دارد.

علیرضا فیروزفر با بیان اینکه در سال ۵۷ انقلابی شکل گرفت که همه معادلات جهان را بر هم زد، گفت: این زمانی بود که اعتقاد بر این بود که هیچ دولت دینی کارایی ندارد.

وی با بیان اینکه این انقلاب با قدرت ادامه پیدا کرد و در کمال ناباوری فراز و نشیب‌های سال‌های نخست انقلاب و جنگ تحمیلی را سپری کرد، افزود: همه این افتخارات با حضور مردم و خون جوانان میسر شد.

فیروزفر با بیان اینکه پیشرفت‌های زیاد ایران اسلامی در سال‌های پس از انقلاب غیر قابل انکار است، بیان کرد: وجود رهبری مدیر و مدبر و حضور مردم باعث شده انقلاب به ثمر برسد، حفظ شود و انتقال یابد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه جمهوری اسلامی بدون مردم معنی ندارد، اظهار کرد: مردم ایران بصیرت را به اوج رساندند و باید از آنان قدردانی شود.

در ادامه این مراسم نوید ویلانی رئیس کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد شهرستان ابهر با اشاره به افتتاح دومین اندیشکده در استان زنجان اظهار کرد: این چهلمین اندیشکده در سطح کشور است که به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/73009/ق/ق/40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول