اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

برپایی یوم‌الله 9 دی در شهر سی‌سخت+تصاویر و فیلم

حماسه روز 9 دی با حضور مردم و مسوولان در شهر سی‌سخت برگزار شد.

برپایی یوم‌الله 9 دی در شهر سی‌سخت+تصاویر و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، حماسه نهم دی با حضور پرشور آحاد مردم، روحانیون، بازاریان،کارکنان دولت، فرماندار دنا، رئیس سپاه ناحیه دنا و شهردار سی‌سخت با شکوه هرچه تمام برگزار شد.

به گزارش فارس مردم شهر سی سخت و شهرستان دنا یکبار دیگر با حضور پرشور خود نشان دادند که مانند همیشه وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام امت هستند 

ستوده نیا  فرمانده سپاه دنا در این مراسم گفت: قدوم همه شما را بر دیده منت می گذاریم از اینکه یک بار دیگر با روحیه انقلابی خود احساس تکلیف کردید.

وی در ادامه عنوان کرد: حضرت آقا در چند سال پیش در جمع دانشجویان دانشگاه افسری امام حسین (ع) فرمودند: خرمشهرها در پیش است اما نه در بعد نظامی بلکه در حوزه اقتصادی، فرهنگی که دشمن ما را دراین حوزه ها دچار مشکل کرده است و باید با تبعیت از رهبری همه آنها را پس بگیریم.

وی گفت: رهبری معظم در بیانیه گام دوم انقلاب رسیدن به تمدن اسلامی را طلب کرده‌اند که این امر قابل تحقق است و شرط آن را صبر واستقامت بیان کرده است که مردم با صبر و حوصله و تدابیر حضرت آقا از این مسیر عبور خواهند کرد و خوشبختانه ملت ایران بخش زیادی از مسیر انقلاب را طی کرده و فاصله کمی تا فتح قلل مرتفع تمدن اسلامی داریم.

سرهنگ روایی سخنران ویژه این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم و مسوولان گفت: جا دارد در ابتدا تشکر و قدردانی ویژه ای داشته باشم از دستگاه قضا که با مدیریت جدید که شخصی شجاع و مدبر است توانسته دشمنان نفوذی که در قالب دزد وارد بدنه نظام شده اند را شناسایی و به  پنجه آهنین عدالت تحویل دهد.

وی در ادامه عنوان کرد: امروز  روز نهم دی روز روشنگری و بصیرت است بصیرت یعنی روشنگری و آینده نگری و فهیم بودن که شیعه در طول تاریخ همواره هرگاه که مزین به نور بصیرت بوده توانسته در قضایای مختلف نجاتگر باشد بصیرت زمانی بیشتر خودنمایی می‌کند که فضا آلوده به غبار فتنه باشد مثل فتنه 88 که دشمن توانست فضا را غبار آلود کند تا افراد خاص حق و باطل را اشتباه بگیرند و در پازل دشمن بازی کنند  تا آن همه پیروزی انقلاب را به پایین ترین سطحش برسانند.

روایی اظهار کرد: فتنه ممکن است در ابعاد مختلفی خود نمایی کند لذا بصیرت هم باید ابعاد متفاوتی داشته باشد، بصیرت باید اقتصادی باشد یعنی در شرایط اقتصادی جنگ اقتصادی و تحریم ها مردم فهیم و ولایت مدار باید شرایط اقتصادی را رصد کنند و قناعت پیشه کنند و همدیگر را کمک کنند تا از این شرایط سخت و فتنه اقتصادی عبور کنند.

روایی گفت: مردم باید به هوش باشند که چرا دشمن هنوز نخوابیده و توطئه در راه است عناصر داخلی و خارجی دشمن فعالند، پست دارند، مسوولیت دارند و بر روی خون شهیدان موج سواری می‌کنند اما نمی دانند که این انقلاب صاحب دارد، ولی نعمت دارد، خدا دارد و مهمتر این که انقلاب مردمانی دارد که حاضرند برای انقلابشان خون دهند.






 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول