اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

معاون وزیر نیرو: از نشستن پرنده‌ها روی زاینده‌رود خشک ناراحت شدم

معاون آب و آبفای وزیر نیرو گفت: اصفهان را با آب جاری در زاینده‌رود بیشتر دوست دارم، امروز که رودخانه را خالی دیدم و پرندگان مهاجر در زمین خشک نشسته‌اند، ناراحت شدم و امیدوارم روزی برسد که در تمام فصول سال آب در این رودخانه جاری شود.

معاون وزیر نیرو: از نشستن پرنده‌ها روی زاینده‌رود خشک ناراحت شدم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، قاسم تقی‌زاده خامسی پیش از ظهر امروز در افتتاحیه نخستین مسابقات کشوری مهارت‌های فنی تخصصی آب و فاضلاب اظهار کرد: اصفهان را با آب جاری در زاینده‌رود بیشتر دوست دارم و امروز که رودخانه را خالی دیدم و پرندگان مهاجر در زمین خشک نشسته‌اند، ناراحت شدم و امیدوارم روزی برسد که در تمام فصول سال آب در این رودخانه جاری شود.

معاون آب و آبفای وزیر نیرو تصریح کرد: مهارت تنها در کار خلاصه نمی‌شود و اساسا کلمه‌ای است که زیاد از آن استفاده می‌کنیم اما هیچ‌وقت نمی‌دانیم به چه کسی باید ماهر بگویم؟ مهارت متفاوت از دانش است و افرادی داریم که از لحاظ علم در سطوح بالایی قرار دارند ولی در همان حوزه خودشان مهارت ندارند.

وی عنوان کرد: مهارت به گرفتن مدرک تحصیلی نیست و با تمرین و تجربه به دست می‌آید؛ مهارت کار چیزی است که امروز مسابقه آن را برگزار می‌کنید ولی یک مهارت مهم‌تر داریم و آن مهارت زندگی است و اگر مهارت در کار تیمی را کسب کنید، تاثیر در جدی در مهارت زندگی شما خواهد داشت.

تقی‌زاد خامسی ادامه داد: اولین زمینه برای فراگیری مهارت این است که به حرف‌های رهبر تیم گوش کنیم و منیت‌ها را کنار بگذاریم؛ خانواده یک تیم هست که باید خودخواهی را کنار بگذاریم تا بتوانیم موفق باشیم.مهارتی که شما آموزش می‌بینید و تمرین می‌کنید قطعا در زندگی شما هم تاثیرگذار خواهد بود.

معاون آب و آبفای وزیر نیرو عنوان کرد: این رویداد نخستین رویدادی است که در کشور بدین شکل انجام می‌شود، نخستین بار 70 سال پیش در اسپانیا و پرتغال انجام شد که در یکی از این دوره‌های جهانی هزار گروه شرکت کردند؛ اینکه شرکت آب و فاضلاب این کار را در سطح جهانی انجام می‌دهد، باید تشکر کرد ولی نباید اینجا بایستیم و باید تلاش کنیم یک رویداد جهانی در کشورمان برگزار کنیم و در مسابقات آینده حضور پرقدرتی داشته باشیم.

انتهای پیام/63077/م20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول