اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

میزان رضایت مشتریان از کیفیت و خدمات پس از فروش لوازم خانگی ایرانی چقدر است؟

طبق نظرسنجی انجام شده در مورد میزان رضایت مردم از کیفیت محصولات داخلی، 30 درصد شرکت‌کنندگان رضایت زیاد و 38 درصد نیز رضایت متوسط دارند.

میزان رضایت مشتریان از کیفیت و خدمات پس از فروش لوازم خانگی ایرانی چقدر است؟

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در پی نظرسنجی حضوری که شرکت بازرسی کیفیت در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی از ۶۱۴ نفر (متشکل از ۷۰درصد خانم و ۳۰درصد آقا) با اکثریت رده سنی ۲۸ تا ۳۶ انجام داده، میزان رضایت کلی مشتریان از کالاهای ایرانی و برندهای برتر این حوزه از دیدگاه پاسخ‌دهندگان مورد بررسی قرار گرفته است.

موضوع مهمی که هر تولیدکننده و شرکت عرضه‌کننده خدمات پس از فروش در راستای رونق تولید و جذب مشتری باید مد نظر داشته باشد، ارائه محصول با کیفیت و خدمات پس از فروش مناسب است که با اندازه‌گیری میزان رضایت مشتریان در این دو شاخص می‌توان به وضعیت کنونی خود پی برده و فاصله‌ باقی مانده تا هدف نهایی را محاسبه کرد.

با توجه به نظرات ثبت شده می‌توان به این موضوع مهم پی برد که اکثر پاسخ‌دهندگان در هر دو شاخص کیفیت و خدمات پس از فروش محصولات لوازم‌خانگی داخلی، رضایت متوسط و یا زیاد داشته‌اند و بر اساس سایر گزینه‌های انتخاب شده، رضایت از شاخص کیفیت محصولات با تفاوتی ناچیز، از خدمات پس از فروش آن پیشی گرفته است.

میزان جذابیت رتبه‌بندی شرکت‌های لوازم‌خانگی داخلی از مناظر کیفیت محصول و خدمات پس از فروش، برای ۴۳درصد پاسخ‌دهندگان در سطح متوسط بوده و پس از آن ۲۷درصد زیاد و ۱۲ درصد خیلی زیاد است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول