اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

انهدام باند توزیع مواد مخدر صنعتی در بیرجند

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند از انهدام باند توزیع مواد مخدر صنعتی در این شهرستان خبر داد و گفت: سه عضو این باند دستگیر شدند.

انهدام باند توزیع مواد مخدر صنعتی در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از پایگاه خبری پلیس، غلامرضا شاهوردی اظهار داشت: با دریافت اطلاعاتی از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی با یک موتورسیکلت مواد مخدر صنعتی را در محلات بیرجند توزیع می‌کنند، موضوع پیگیری و شناسایی و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات گسترده محل فعالیت قاچاقچیان را شناسایی و تحت نظر قرار دادند که دو نفر از اعضای این باند با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند تصریح کرد: در بازرسی از پاتوق متهمان دستگیر شده در حاشیه شهر بیرجند 680 گرم هروئین به همراه آلات و ادوات مصرف و فروش مواد مخدر کشف و یکی دیگر از اعضای این باند نیز در مکانی دیگر شناسایی و دستگیر شد.

شاهوردی با اشاره به انهدام این باند توزیع‌کننده مواد مخدر خاطر نشان کرد: دستگیری و اقدام قاطع پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر رضایتمندی شهروندان و اهالی محل را به دنبال داشت و مردم از پلیس قدردانی کردند.

انتهای پیام/3403/ج
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول