اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تودیع و معارفه دادستان رشتخوار و زاوه

تودیع و معارفه دادستان رشتخوار و زاوه با حضور معاون قضایی – فرهنگی دادگستری خراسان رضوی صورت گرفت.

تودیع و معارفه دادستان رشتخوار و زاوه

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی امروز، با حضور معاون قضایی دادگستری خراسان رضوی مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب رشتخوار و زاوه برگزار شد.

 معاون قضایی و فرهنگی دادگستری کل استان خراسان رضوی در این مراسم، با اشاره به راهپیمایی یوم الله  9 دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) اظهار کرد: مردم ما به وظیفه خود به درستی عمل کرده‌اند و این مسوولان هستند که باید با کار جهادی و تلاش مضاعف به انجام امور مردم بپردازند.

حجت الاسلام محمود فروتنی با اشاره به درپیش بودن انتخابات، حضور مردم در صحنه‌های مختلف از جمله در صحنه انتخابات را از جلوه‌های شکوهمندی حرکت متعالی نظام مقدس اسلامی برشمرد و گفت: امیدوارم یک بار دیگر شاهد این حضور پرشور و توأم با بصیرت باشیم.

وی شأن نمایندگی مجلس شورای اسلامی را شأن خدمت و قانون گذاری دانست و افزود: با تدابیر صورت پذیرفته در حوزه پیشگیری از وقوع جرم، با هرگونه تخلف و جرم انتخاباتی مطابق قانون برخورد می‌شود.

معاون قضایی – فرهنگی دادگستری خراسان رضوی ترویج فرهنگ صلح و سازش را یکی از نیازهای امروز جامعه دانست و خاطر نشان کرد: بزرگان باید به وظایف و مسوولیت‌های اجتماعی خود به ویژه در قبال نزدیکان و محیط پیرامون خود به درستی عمل کرده و مروج فرهنگ صلح وسازش در جامعه باشند.

گفتنی است در مراسم برگزار شده در شهرستان رشتخوار از زحمات حسن صابر تقدیر و محمد حسین حسن‌نژاد به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رشتخوار معرفی شد؛ همچنین طی مراسم جداگانه‌ای در شهرستان زاوه از زحمات حسین زردادی تقدیر و امید رجبی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زاوه معرفی شد.

انتهای پیام/ 70068

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول