اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

خنثی سازی ۳۰۰ توطئه در یکسال گذشته

رئیس حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در یکسال ۳۰۰ توطئه در کشور کشف شده است که هر کدام می‌توانست به راحتی طومار یک کشور را در هم بپیچد.

خنثی سازی ۳۰۰ توطئه در یکسال گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، سیروس صابری رئیس حراست دانشگاه آزاد اسلامی شامگاه سه شنبه در همایش گرامیداشت ایام دهمین سالگرد حماسه 9 دی و پشت سر گذاشتن فتنه اخیر که در مسجد جامع حضرت رقیه(س) کیانشهر برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان ما ملت ایران را نشناخته بودند و برای همین تمام توطئه‌های آنها نقش برآب می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمنان ما تا امروز موفق نشدند بر علیه نظام به اهداف خود برسند، اضافه کرد: فیدل کاسترو رهبر کوبا اذعان کرد که فقط بحران کردستان در ایران می‌تواند یک ابر قدرت را از پای درآورد اما آنچه باعث شد دشمنان ما موفق به این دسایس نشوند این بود که آن‌ها ملت ایران را هنوز به خوبی و درستی نشناخته‌اند.

رئیس حراست دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به خاطرات ارتشبد طوفانیان در مورد جنگ 8 ساله دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: تجهیزاتی که ما در زمان شاه خریداری کرده بودیم و در انبارهای ارتش نگهداری می‌شد فقط برای ۱۲ ماه مقاومت بود.

صابری با بیان اینکه هشت سال با دست خالی در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادیم و پیروز شدیم، تصریح کرد: در جنگ تحمیلی هشت ساله ایران مقابل ۳۶ کشور جنگید و مقاومت کرد به طوری که بمب‌های شیمیایی آلمانی، مین‌های  ایتالیایی، بمب افکن و میگ و سوخوی شوروی سابق، میراژ فرانسه و تجهیزات جنگی آمریکایی و پول‌های کشورهای عربی و سربازان عربی آفریقایی به کمک ارتش صدام بر علیه ایران به کار گرفته شد. 

وی با تأکید بر اینکه با چنین شرایطی در یکسال اول جنگ ما از ۲۰ کشور اسیر گرفتیم، یادآور شد: تمام این پیروزی‌ها به خاطر این بود که آن‌ها قدرت دین و علاقه مردم مسلمان ایران به امام حسین(ع) را نفهمیدند. 

رئیس حراست دانشگاه آزاد اسلامی با یادآوری اینکه رزمندگان و بسیجیان سراسمیه به جبهه‌ها می‌شتافتند اما دشمنان به هیچ یک از مقاصد خود نرسیدند، افزود: دشمن برای پیروزی‌های خود و شکست ایران زمان تعیین می‌کردند اما خرداد،آذر، بهمن و اسفندها تمام شد اما آن‌ها هرگز به آروز و وعده‌های خود نرسیدند. 

صابری با اشاره به اینکه بعد از هشت سال جنگ ارتش چند جانبه صدام با حمایت کشورهای غربی و عربی به جایی نرسید، ابراز داشت: منافقان به خیال خام خود برای تصرف تهران عملیات مرصاد را آغاز کرد  و این حماقت دشمنان را می‌رساند.

وی گفت: در یکسال ۳۰۰ توطئه در کشور کشف شده است که هر کدام می‌توانست به راحتی طومار یک کشور را در هم بپیچد.

رئیس حراست دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه مردم ما با وجود تمام سختی‌ها زیر بار حرف زور نمی روند و حرف آخر را بار دیگر به دشمنان زدند، گفت: مردم در جریان فتنه‌های مختلف مثل تمام مقاطع حساس انقلاب به صحنه آمدند و روسیاهی به کسانی ماند که کنار کشیدند.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول