اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

مأموریت‌های بنیاد مستضعفان باید به گرو‌ه‌های جهادی سپرده شود

مدیرعامل بنیاد علوی با بیان اینکه خود را مکلف به استفاده از گروه‌های جهادی می‌دانیم، گفت: ماموریت‌های بنیاد مستضعفان باید به گروههای جهادی سپرده شود.

مأموریت‌های بنیاد مستضعفان باید به گرو‌ه‌های جهادی سپرده شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محسن منصوری مدیرعامل بنیاد علوی در نشست تخصصی هم اندیشی رئیس بنیاد مستضعفان با جمعی از گروه‌ها و تشکل‌های مردمی و جهادی گفت: ما خود را مکلف به استفاده از گروه‌های جهادی می دانیم.

وی با اشاره به اینکه در حکم مقام معظم رهبری و ابلاغ سیاست‌های ایشان براستفاده از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی و متصل شدن این گروه‌ها به بنیاد مستضعفان تاکید شده است، اظهار داشت: در سال‌های اخیر هر چه جوانان مومن و انقلابی وارد کار شده‌اند اثرگذاری این اقدامات چند برابر شده است.

منصوری با اشاره به اینکه از لحاظ علمی سازمان‌های بنیاد نباید خودشان ماموریت‌ها را به عهده بگیرند و این ماموریت ها باید به گروههای جهادی برون سپاری شود. خاطر نشان کرد: تمرکز اقدامات بنیاد مستضعفان در مناطق محروم است و بر این اساس ۱۲ منطقه محروم انتخاب شده و با تصویب هیات امنا این مناطق به ٣١ منطقه افزایش می یابد. 

وی افزود: همچنین بخشی از ماموریت‌های بنیاد علوی در مناطق هدف و بخشی نیز توسط دوستان جهادی، خارج از این مناطق به دنبال می‌شود.

به گفته منصوری بنیاد مستضعفان توانایی حمایت از گروه‌های جهادی را دارد و ما از این گروه‌ها حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول