اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بودجه استان ایلام در سال 99 افزایش پیدا کرده است / احتمال سفر رئیس جمهور در هفته آینده به ایلام

استاندار ایلام از افزایش بودجه سال 99 استان خبر داد و گفت: محرومیت استان، نقش آفرینی ملی استان و هشت سال عدم توسعه نیافتگی استان در دوران جنگ تحمیلی در نظر گرفته شده است.

بودجه استان ایلام در سال 99 افزایش پیدا کرده است / احتمال سفر رئیس جمهور در هفته آینده به ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام عصر امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان از احتمال سفر رئیس جمهور به استان در اواسط هفته آینده خبر داد و گفت: در آستانه سفر رئیس جمهور به استان ظرف چند روز گذشته نشست‌های بسیار خوبی با مدیران ارشد کشوری منتج به تفاهم نامه‌های خوبی برای سفر رئیس جمهور به استان ایلام شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌های دولتی در سال آینده ۲۱۰ هزار میلیارد تومان در کشور سرمایه گذاری خواهند کرد، افزود: سفر رئیس جمهور به استان یک فرصت مغتنم برای سرمایه گذاری شرکت‌های دولتی و غیر دولتی در استان است و بایست از این فرصت مهم استفاده مناسب کرد.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان منشا خیر و برکت خواهد شد، تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور به استان بودجه قوی‌تری نسبت به استان‌های دیگر اختصاص می‌یابد و در این زمینه شاخص‌های محرومیت استان، نقش آفرینی ملی استان و هشت سال عدم توسعه نیافتگی استان در دوران جنگ تحمیلی در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه به سفر هیات بلند پایه اقتصادی به استان اشاره کرد و گفت: این سفر نقطه عطفی در بحث سرمایه گذاری استان قلمداد می‌شود که خوشبختانه با سفر رئیس جمهور به استان دستاوردهای آن به بار می‌نشیند.

سلیمانی‌دشتکی در ادامه اشاره‌ای به بودجه ۹۹ استان داشت و بیان کرد: اگر به سرانه جمعیت و وسعت استان نگاه کنیم بودجه خوبی به استان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه وسعت و جمعیت دو شاخص مهم برای اختصاص بودجه است، اضافه کرد: در بودجه سال آتی به نقش ملی استان ایلام در اختصاص بودجه توجه شده است و از این رو چند برابر سرانه جمعیت و وسعت استان بودجه دریافت کرده‌ایم. 

انتهای پیام/9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول