اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

فارس من| آزادسازی کامل اراضی پروژه 4خطه شهرکرد_شلمزار/علی‌رغم مشکلات مالی پروژه فعال است

فرماندار کیار با اشاره اینکه به آزادسازی و تملک اراضی برای انجام پروژه 4 خطه شدن جاده شهرکرد به شلمزار در این شهرستان به طور کامل انجام شده است، گفت: علی‌رغم بدهی به پیمانکار پروژه در شهرستان کیار فعال است.

فارس من| آزادسازی کامل اراضی پروژه 4خطه شهرکرد_شلمزار/علی‌رغم مشکلات مالی پروژه فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به‌دنبال ثبت سوژه «اجرای جاده چهاربانده شهرکرد شلمزار تسریع شود» در سامانه فارس من روند اجرای این پروژه را از فرماندار شهرستان کیار جویا شدیم.

علی‌فتح نصیریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه آزادسازی و تملک اراضی برای انجام پروژه 4 خطه شدن جاده شهرکرد به شلمزار در این شهرستان به طور کامل انجام شده است، گفت: هیچ کس در این زمینه اعتراضی نداشت جز در یک یا دو مورد که آن هم با گفت‌وگو حل شد.

فرماندار کیار در ادامه با بیان اینکه 80 درصد عملیات پروژه 4 خطه شدن جاده شهرکرد به شلمزار در این شهرستان انجام شده است، افزود: دمای مناسب برای آسفالت‌ریزی، 15 درجه بالای صفر است و تاکنون به دلیل برودت هوا این اقدام صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه زیرسازی و خاک‌برداری پل‌های این پروژه انجام شده است، اضافه کرد: پل شهر خراجی توسط پیمانکار دیگری در دست احداث است که عملیات ساخت آن ظرف چند روز آینده آغاز خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود تا تیرماه سال آینده به پایان برسد.

نصیریان با اشاره به اینکه حضور پیمانکار در انجام عملیات عمرانی پروژه بسیار خوب و فعال است، عنوان کرد: علی‌رغم مشکلات مالی و بدهی به پیمانکار، پروژه در شهرستان کیار فعال است.

وی گفت: پیگیری‌های لازم در خصوص پرداخت منابع مالی به پیمانکار پروژه انجام شده است و امیدواریم با تأمین هزینه‌ها انگیزه برای ادامه کار بیشتر شود.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول