اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

سردار سلیمانی‌های امروز، در آینده آمریکا را نابود خواهند کرد/ خون حاج قاسم و ابومهدی به هم آمیخت

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: تا زمانی که ولایت هست، در راستای خواسته ولایت، هزارها شهید سلیمانی وجود دارد، از کجا معلوم سلیمانی‌هایی امروز نباشند که 40 سال آینده آمریکا را نابود کنند؟

سردار سلیمانی‌های امروز، در آینده آمریکا را نابود خواهند کرد/ خون حاج قاسم و ابومهدی به هم آمیخت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، اظهار کرد: ما همیشه در برابر همه فراز و نشیب‌های سیاسی و اجتماعی که به وجود می‌آید، باید به سراغ قرآن برویم.

وی ادامه داد: خداوند در سوره احزاب می‌فرماید در جنگ احزاب وضعیت مسلمانان فوق‌العاده ناگوار بود چرا که گاهی وسایل ابتدایی زندگی را هم نداشتند.

آیت‌الله علم الهدی با بیان اینکه در جنگ احزاب تمام دشمنان دست‌به‌دست هم دادند که اسلام و پیامبر (ص) را براندازی کنند، تصریح کرد: در جنگ احزاب، یهودی‌ها با اعراب متحد شدند و به جنگ پیامبر آمدند و به مدینه حمله کردند اما وقتی چشم مسلمانان به لشکر کفار افتاد، گفتند این همان وعده‌ای است که خدا و رسولش به ما داده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مگر وعده خداوند و رسول چه بود؟ پیامبر می‌گفت تا جایی که قدرت داریم، باید مقاومت کنیم اما اگر بنا شد به‌جایی برسیم و قدرت ما کفاف نداد، امداد غیبی خداوند به سراغ ما می‌آید.

وی ادامه داد: جنایت امروز نشان داد آمریکا این است، وقتی گرگ به سراغ میش می‌آید ممکن است بتواند صیدش را حفظ کند، اما تا زمانی که چنگ و دندان نشان نداده این همان چنگ و دندانی است که آمریکای درنده به ما نشان داد.

عملیات شهادت سردار سلیمانی یک کودتا بود

آیت‌الله علم الهدی تاکید کرد: کسانی که در این مملکت دل به غرب دوختند آن‌هایی که فکر می‌کنند با مذاکره مشکلات را حل کنند، این گرگ درنده را ببینند، عملیات امروز حساب‌شده نظامی و تسلیحاتی نبود، یک کودتا بود، یک ترور و توطئه نبود؛ چرا که همه ترورها نقش بر آب شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی تصریح کرد: این‌ها هنر نکردند که با یک بالگرد ماشین‌ها را به خاک و خون کشیدند، این عملیات ارزش نظامی، امنیتی و اطلاعاتی ندارد یک عملیات کودتاچی‌گری در فضایی که نیروهای خود را مجهز کردند بود، اگر مرد بودند با جنگ داعش و سوریه سردار را شهید کنند، نه در فضایی که قبلاً محاصره کرده‌اند.

وی افزود: این شهادت نه دلالت بر ضعف نظامی دارد و نه ضعف اطلاعاتی، پنتاگونی که این‌همه شعارش به‌عنوان قدرت در دنیا برپا شده، تمام هنرش در عملیاتی که نامش را آذرخش کبود گذاشته این است که اگر بخواهد با سرسخت‌ترین دشمنان خود مقابله کند، این‌گونه عمل می‌کند. در این عملیات آبروی آمریکا رفت.

آیت‌الله علم الهدی با اشاره به اینکه اگر قرار باشد ابتکارهای مقام معظم رهبری به سراغ برخورد برود، آمریکا قدرت برخورد با این ابتکارات را نخواهد داشت، بیان کرد: داغ یک سرباز رشید بر قلب رهبری سخت آمد و دل ایشان آزرده شد، مردم ما این تجربیات را دارند وقتی‌که نیمه‌شب برای امام خبر آوردند شهید بهشتی شهید شد، امام دلش به درد آمد اما نتیجه آن صلابت امام در برابر شهادت بود. فردا صبح در تشییع شهید بهشتی مردم شعار می‌دادند اما نمی‌دانستند رهبری ذخیره ارزشمند برای نظام است که آمریکا را به ذلت می‌کشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مردم نمی‌دانستند رهبری، بهشتی آفرین می‌شود، روزهای ترور مقام معظم رهبری کسی نمی‌دانست عنایت بقیه‌الله (عج) شامل حال رهبری می‌شود مردم بعد از 32 سال فهمیدند خدا با رهبری چه کار داشت برای ما شهید سلیمانی عنصر مقدس به نقطه هدف رسیده است نه نیروی هدر رفته که ضایعه‌اش جبران‌پذیر نیست.

وی افزود: تا زمانی که ولایت هست، در راستای خواسته ولایت هزارها شهید سلیمانی وجود دارد، از کجا معلوم سلیمانی‌هایی امروز نباشند که 40 سال آینده امریکا را نابود کنند؟

آیت‌الله علم الهدی با بیان اینکه سپهبد سلیمانی تا زمانی که زنده بود با فرماندهی‌ها و نقشه‌ریزی‌ها در هدایت رزمندگان، آمریکایی‌ها را ذلیل کرد، گفت: در شهادتش هم با خونش حرکتی انجام داد که با هیچ حرکت سیاسی و اجتماعی نمی‌توانیم این نتیجه را بگیریم. با این شهادت و نیز شهادت ابومهدی خون‌ها به هم‌آمیخته شد و دیگر بعد از این یک‌میلیون صدام هم ایران و عراق را نمی‌تواند جدا کند.

انتهای پیام/70070/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول