اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

شهادت سردار سلیمانی خواب خوش را از آمریکا می‌گیرد

امام جمعه گرگان گفت: سردار سلیمانی، مالک اشتر انقلاب اسلامی قلب سلیمی داشت و جز عشق به خداوند هیچ تعلقی در وجود این مردم عظیم قرار نداشت.

شهادت سردار سلیمانی خواب خوش را از آمریکا می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی‌سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: سردار سلیمانی، مالک اشتر انقلاب اسلامی قلب سلیمی داشت و جز عشق به خداوند هیچ تعلقی در وجود این مردم عظیم وجود نداشت و امیدوارم خدای متعال این شهید بزرگوار را با شهدای صدر اسلام و سرور سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش محشور کند.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران باید شخصیت‌های بزرگی همچون قاسم سلیمانی را بشناسند، افزود: مردم باید بدانند که انقلاب اسلامی از آغاز تاکنون و تا انتها چه شخصیت‌هایی را در خود پرورش داده است و این شخصیت‌های بزرگ در راه این کشور، ملت و آرمان‌های بزرگ انقلاب به شهادت رسیدند.

*سردار شهید سلیمانی ایمانی بسیار قوی، استقامتی ستودنی و خلوص نیت بالا داشت

نورمفیدی ادامه داد: می‌توان گفت آمریکا تا حدودی برای رسیدن به هدف خود در خاورمیانه موفق شده بود چراکه تقریباً تمام کشورهای منطقه به با آمریکا به سازش رسیدند و با اهداف آمریکا و منافع رژیم غاصب صهیونیستی و همراهی با آنها کنار آمدند اما انقلاب اسلامی ایران و تفکر امام راحل مبنی بر اینکه «آمریکا شیطان بزرگ است» و «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و تداوم این تفکر توسط مقام معظم رهبری آرامش آمریکا را در منطقه برهم زد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی بدون هیچ ادعایی به میدان آمد و تمام خطرها را به جان خرید و تفکر امام راحل را در منطقه منسجم کرد، خاطرنشان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ایمانی بسیار قوی، استقامتی ستودنی و خلوص نیت بالا داشت و شخصاً در تمام میدان‌های خطر حضور داشت.

وی با بیان اینکه تشکیل گروه‌های مقاومت مردمی کار آسانی نیست، گفت: تربیت عده‌ای جوان برای میدان مقاومت در مقابل آمریکا کار سختی است، آمریکا در منطقه به دنبال سازش بود اما تفکر مقاومت در مقابل این سیاست ایستاد و افسری که به میدان آمد سردار حاج قاسم سلیمانی بود و به همیل دلیل بود که آمریکایی‌ها از این شخصیت بزرگ وحشت داشتند.

*جبهه مقاومت خار چشم آمریکا شده است

نورمفیدی افزود: آمریکا در منطقه از نظامیان برخی کشورها ناتو درست کردند اما هیچ‌گاه ناتو قادر به ایفای نقش در منطقه نشد اما سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت را در منطقه تشکیل داد و این جبهه به خار چشم آمریکا تبدیل شده است.

امام جمعه گرگان، شهادت سردار سلیمانی را اتفاقی تلخ دانست و افزود: از دست دادن چنین شخصیت بزرگی تلخ است همانطور که حضرت امیرالمؤمنین(ع) بعد از شهادت مالک اشتر ابراز تأسف کرد ما نیز اعلام می‌کنیم مصیبت شهادت حاج قاسم سلیمانی تلخ است اما آمریکا بداند عاقبتی تلخ‌تر از شهادت سردار سلیمانی در انتظار آنها است و باید منتظر باشند که پس از شهادت سردار سلیمانی چه بلایی بر سر آنها خواهد آمد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم در دل گروه‌های مقاومت قرار دارد، بیان کرد: سردار سلیمانی در قلوب مردم نفوذ کرده و قطعاً مردم ایشان را بالای سر خود می‌گذارند.

امام جمعه گرگان متذکر شد: نه تنها خانواده سردار سلیمانی بلکه تمام جبهه‌های مقاومت در سراسر منطقه خونخواه این شهید بزرگوار خواهند بود و شهادت سردار سلیمانی خواب خوش را از آمریکا می‌گیرد.

*جبهه مقاومت با شهادت سردار سلیمانی قوی‌تر می‌شود

وی با بیان اینکه با شهادت سردار سلیمانی جبهه مقاومت قوی‌تر و منسجم‌تر خواهد شد، تأکید کرد: ما همیشه دعاگوی سردار سلیمانی بودیم و قطعاً هم خودش و هم خداوند خواستار شهادت بودند و سرانجامی جز شهادت در انتظار چنین شخصیت بزرگی که همه چیز را در راه خداوند صرف کرده، نیست.

امام جمعه گرگان ابراز کرد: با شهادت سردار سلیمانی مقاومت تمام نخواهد شد و شروعی جدید و قوی‌تر شکل خواهد گرفت و نه تنها بساط آمریکایی‌ها که بساط تمامی گردن‌کلفت‌ها و سلطه‌طلبان از جهان برچیده خواهد شد.

نورمفیدی با تأکید بر اینکه مردم جهان باید علیه آمریکا قیام کنند، بیان کرد: آمریکا یک ظالم جنایتکار و زورگویی است که هر کجا رفته است دست به ظلم، جنایت و قتل و غارت زده است.

*آمریکا رو به افول است

وی ابراز امیدواری کرد با شهادت سردار سلیمانی فریاد تمام مردم عالم علیه آمریکا بلند شود، اذعان کرد: مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی تنها مختص به یک شهر یا استان نیست و باید مجلس بزرگداشت این شهید بزرگوار برد جهانی داشته باشد و مراسم باشکوهی نیز در استان گلستان برگزار شود. 

امام جمعه گرگان افزود: امروز نشانه‌های افول آمریکا به وضوح دیده می‌شود و قطعا آمریکا به بن بست می رسد.

انتهای پیام/83018/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول