اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دشمنان بدانند محور مقاومت درخت تنومندی است که قاسم سلیمانی‌ها پرورش داده است

فرمانده و رزمندگان گردان فاتحین شمال شرق استان تهران به مناسبت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی بیانیه‌ای صادر کردند.

دشمنان بدانند محور مقاومت درخت تنومندی است که قاسم سلیمانی‌ها پرورش داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، فرمانده و رزمندگان گردان فاتحین شمال شرق استان تهران به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای صادر کردند که متن آن بدین شرح است:

🔸منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

 دنیا بداند بنا به فرمایش فرمانده معظم کل قوا و رهبر انقلاب امام خامنه‌ای، دوران بزن و دررو تمام شده و انتقام ما سخت خواهد بود و امروز آمریکا، امپریالیسم، ترامپیسم و سلطه آن بر جهان با این خوی وحشیگری به پایان رسید؛ ترامپ به جای توییت پرچم آمریکا باید جسد سربازان، تابوت های آنها و زجه و ناله صهیونیست ها را توییت کند و در تمام منطقه، کشورها و حتی در خواب و بیداری کابوس میلیونها قاسم سلیمانی را در اقصی نقاط جهان ببیند و دلیل ملت ایران برای مرگ بر آمریکا بسیار مستحکم‌تر از گذشته خواهد بود.

رزمندگان فاتحین شمال شرق استان تهران برای هرگونه عملیات نظامی، چریکی و... بر علیه منافع و تروریست های آمریکایی در هر زمان و مکان و انتقام خون همه مستضعفین عالم تا پای جان آمادگی رزمی خود را اعلام کرده و بنا به دستور، اجرای ماموریت خواهیم کرد.

همه دشمنان بدانند محور مقاومت درخت تنومندی است که قاسم سلیمانی ها پرورش داده و آنها هرگز در مخیله خود تصور آن را نخواهند داشت.

آن چیزی که هر روز مردم دنیا با آن روبرو هستند آن است که بوی تعفن سربازان و فرماندهان تروریست آمریکایی به مشام می رسد.

شهید حاج قاسم سلیمانی نماینده ای از تفکر انقلاب و ایستادگی بود که با اتکا به قدرت خدا و توسل به ائمه اطهار(ع) و شهدای گرانقدر توانسته بود ضربات مهلکی به مستکبران جهان بزند و اگر امروز دشمنان از حیات آن شهید هراس داشتند حال باید از شهادتش در لانه های سست خود که در محاسبات خود امن می پندارند هزاران بار به مراتب سخت تر و بیشتر  درد را تجربه کنند.
 
دولت تروریست و تروریست پروری که ادعای حقوق بشر آن چشم جهانیان را کور کرده است با اقدام کور و رذیلانه خود دست به تروری زد که نشان از اضمحلال و افول روز افزون آن ها دارد، به زودی نه تنها سگ نگهبان آنها اسرائیل از روی زمین محو خواهد شد بلکه این مدعیان حقوق بشر دروغین نیز به زودی به خاک ذلت خواهند نشست.

فان حزب الله هم الغالبون

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول