اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سردار سلیمانی درس جهاد و شهادت را در تاریخ ماندگار کرد

امام جمعه گنبدکاووس گفت: سردار سلیمانی با تلاش و جهادگری‌های خود و سرانجام شهادت مظلومانه درس جهاد و شهادت را در تاریخ ماندگار کرد.

سردار سلیمانی درس جهاد و شهادت را در تاریخ ماندگار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی سبب شد تا مجلس آینده ما عطر و بوی شهادت گرفته و مانند اوایل انقلاب تنها جبهه انقلابیون در کشور ماندگار شود.
وی با اشاره به ترور سردار سلیمانی توسط آمریکا افزود: با شهادت سردار سلیمانی گل بر دهان افرادی که به فکر مذاکره با آمریکا بودند گرفته شد و خط انقلاب ما خالص‌تر شود.
امام جمعه گنبدکاووس ادامه داد: مسئله دوگانه کردن استقلال و معیشت در نگاه مجموعه لیبرالی حل شد و با این شهادت بسیاری از موضوعات مشخص شد.

* ریختن خون سردار سلیمانی تضمین نابودی اسرائیل است
وی با بیان اینکه فتنه لبنان و عراق فتنه کوچکی نبود، خاطرنشان کرد: فتنه و شورش‌های خیابانی عراق و لبنان حل شده و در این اتفاق کام دشمن تلخ خواهد شد.
ترابی با اشاره به بیانیه رهبر معظم انقلاب برای شهادت سردار سلیمانی گفت: این بیانیه، بیانیه مرثیه‌سرایی نبود بلکه از مقام بزرگ شهادت تجلیل شد گرچه ملت ایران در غم از دست دادن مالک اشتر زمان خود گریه می‌کنند اما این گریه عشق و اتصال است تا جوارح باطنی را برای انتقام از دشمن آماده کند.

* با شهادت سردار سلیمانی جامعه انقلاب تولدی دوباره یافت
وی ریختن خون سردار سلیمانی را تضمین نابودی اسرائیل دانست و افزود:  خون سردار سلیمانی سبب می‌شود تا پیروزی نهایی عاید منطقه خاورمیانه و غرب آسیا شود و پیروزی نهایی چیزی جز نابودی اسرائیل نیست.
امام جمعه گنبدکاووس ادامه داد: با شهادت سردار سلیمانی جامعه انقلاب تولدی دوباره یافت و عظمت مقام شهادت و مقاومت و مکتب و مرام امام حسین (ع) بر مردم جهان آشکار شد.
وی  گفت: دنیا پیروزی را در خشونت و خونخواهی می‌بیند در صورتی که پیروزی با معنویت و فداکاری به دست می‌آید.

انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول