اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

شهادت سردار سلیمانی روح تازه‌ای به کالبد مقاومت دمید/ نابودی اسرائیل نزدیک‌تر شد

امام جمعه شیراز گفت: شهادت سردار قاسم سلیمانی روح تازه‌ای به کالبد مقاومت دمید.

شهادت سردار سلیمانی روح تازه‌ای به کالبد مقاومت دمید/ نابودی اسرائیل نزدیک‌تر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه امروز، شهادت فرمانده سپاه قدس سردار حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه ولی عصر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، عموم دوستداران اسلام و انقلاب و نهضت سربلند مقاومت تبریک و تسلیت گفت.

وی ضمن محکوم کردن این اقدام آمریکا، گفت: شهادت سردار سلیمانی روح تازه‌ای به کالبد مقاومت و انقلاب اسلامی دمید.

خطیب نماز جمعه شیراز ادامه داد: امروز مردم مسلمان فارس با شرکت در راهپیمایی بعد از نماز جمعه، خشم انقلابی خود را نسبت به آمریکای جنایتکار نشان خواهند داد.

آیت الله دژکام خطاب به افرادی که در جنگ نرم پای حرکتشان سست شده بود، گفت: اگر میخواهید از حیثیت و مملکت خویش دفاع کنید، دست روی دست گذاشتن ندارد.

وی با بیان اینکه شهادت بیدار باشی برای اهل ایمان است، گفت: شهادت این هشدار را می‌دهد که دشمن اگر دستش به شما هم برسد نتیجه کار همین خواهد بود این گفته قرآن کریم است که می فرماید اگر دست دشمن به شما برسد مراعاتتان را نخواهد کرد.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه برخی فکر می‌کنند که آنان از دست دشمن در امان خواهند بود، تصریح کرد: دشمن به هیچکس رحم نخواهد کرد، بنابراین باید مانند حاج قاسم سلیمانی مرد بود و پای حرف خود ایستاد.

وی، صلاح اسلام و مسلمانان جهان را گام برداشتن در مسیر عظمت و پیروزی دانست و گفت: عجیب است که این همه فتنه کردند تا ملت ایران و عراق را از هم جدا کنند اما خون مطهر شهیدان حاج قاسم سلیمانی و همرزمش حاج مهدی المهندس، در هم آمیخت و نقشه‌های آمریکا را برآب کرد.

امام جمعه شیراز با یادآوری اینکه دشمن با مسلمانان و مسلمانی مسلمانان دشمن است، گفت: آنان تا زمانیکه ما دست از مسلمانی و اهداف خود برنداریم با ما دشمن هستند، اما کور خوانده‌اند که ما دست از راهمان برداریم.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در نماز جمعه امروز و مراسم عزاداری شهید سلیمانی در شیراز، گفت: دشمن بداند که اگر حاج قاسم می‌رود، سربازانی که او تربیت کرده، هستند و راهش را تا رسیدن به هدف ادامه خواهند داد.

آیت‌الله دژکام با تاکید براینکه امت بیدار ایران اسلامی سربازی فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای را باور دارند، گفت: ما باور داریم که سربازی رهبر معظم انقلاب به معنی سربازی امام زمان(عج)، پیامبر(ص) و خداوند و اطاعت از ایشان است.

وی با بیان اینکه اطاعت از ولی امر را امام زمان برای زمان غیبت خود تعیین کرده است، گفت: ما باور داریم که هر زمان مطیع و سربه فرمان رهبری باشیم، حزب اللهی هستیم و خداوند سند داده که پیروز خواهیم شد.

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: اطاعت و فرمانبرداری از مقام معظم رهبری و پیگیری مسائلی که مدنظر رهبر معظم انقلاب است بر همگی ما واجب است. ما نباید خدایی نکرده در اطاعت و فرمانبرداری کوتاهی کنیم.

امام جمعه شیراز همچنین گفت: دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول سالیان گذشته همه ترفندها و حیله های خود را به کار برده اند و ترامپ با کمال وقاحت از برجام خارج شد، در حالیکه تعهد داده بود و همگی امضاء کرده بودند. کسی به این بهانه که ترامپ قلدر است چیزی نگفت. هنوز این ها طعم مشت محکم و فولادین حزب‌الله را نچشیده‌اند که ملاج شان را خرد کند.

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه دشمنان اسلام با فشار و تحریم ها طی دو سال گذشته،نتوانستند ملت ایران را از پای درآورند، افزود:  ملت ایران با قدرت است و با توکل بر خداوند بر مواضع خود ایستاده است.

وی اظهار داشت: ترامپ خبیث می گوید که من گفتم سردار سلیمانی به شهادت برسد، اگر تو این غلط را می کنی بدان که با خدا در افتاده ای، پیام شهادت پرافتخار سردار سلیمانی و همرزمانش این بود که نابودی آمریکا و اسرائیل نزدیک بود و نزدیک‌تر شد.

خطیب نماز جمعه امروز شیراز تصریح کرد: امروز نفوذ رهبر جمهوری اسلامی ایران در دل‌های امت از شرق تا غرب جهان است که با اشاره ای جمعیت‌ها را به میدان می‌آورد.

وی گفت: امت اسلام و ایران بیدار و زنده شده است و فریاد میزند و تمام کاخ ظلم را بر سرتان خراب خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس همچنین در پایان به مسئولان کشوری یادآور شد: بزرگوارانی که در راه خدمت میکنید مردم نیاز به کمک شما دارند، نکند کسی دستش برای انجام خدمتی برسد اما کوتاهی کند.

آیت‌الله دژکام با اشاره به نامه حضرت علی(ع) خطاب به مالک اشتر گفت: امروز مالک اشتر رهبر معظم انقلاب شهید شده است و بزرگی این مصیبت زیاد است اما همه ملت امروز طوفانی و انقلابی مثل روزهای اول حرکت خود به میدان آمده‌اند، حالا نوبت مسئولان است.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول