اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ماموستا محمدی: کرد و کردستان مدیون رشادت‌ها و مجاهدت‌های «حاج قاسم» است

یکی از علمای اهل سنت کردستان گفت: کرد و کردستان مدیون رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهید سردار حاج قاسم سلیمانی است که در حمله داعش و گروه‌های تکفیری و خلافت نامشروع و ناخوانده داعش تنها کسی که توانست اقلیم کردستان را از سقوط و فروپاشی نجات دهد سردار عزیز شهید قاسم سلیمانی بود.

ماموستا محمدی: کرد و کردستان مدیون رشادت‌ها و مجاهدت‌های «حاج قاسم» است

ماموستا عبدالسلام محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با تسلیت شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی از سربازان مخلص ولایت و انقلاب بود که سال‌ها در جبهه حق علیه باطل نبرد کرد.

وی تصریح کرد: این سردار شهید از سرداران جبهه مقاومت بود که در شکست داعش و گروه‌های تکفیری نقش کلیدی داشت.

وی عنوان کرد: هرچند شهادت در راه حق بزرگترین مزد مجاهدان است، اما این اقدام ناجوانمردانه حکومت منحوس آمریکای جهانخوار و نظام سلطه در ترور این سردار لشکر اسلام کمال خفت وخواری استکبار است.

ماموستا محمدی اضافه کرد: شهادت این سردار بزرگ در تمام جهان و کشورهای مسلمان و جبهه مقاومت موجب غم واندوه فراوان شد.

وی افزود: با وجود تمام این توطئه‌ها قطار انقلاب و جبهه مقاومت با خستگی‌ناپذیری و توکل به خدا و منویات رهبر فرزانه انقلاب در حال حرکت بوده و لحظه‌ای توقف نخواهد کرد.

ماموستا محمدی با بیان اینکه قطعا انتقام خون سردار عزیز اسلام توسط جبهه مقاومت و سرداران قاسم صفت گرفته می‌شود، عنوان کرد: استکبار و نظام سلطه بار دیگر ضربه شستی بزرگ از این مجاهدان بی‌ادعا خواهد گرفت.

کرد و کردستان مدیون رشادت‌های شهید سلیمانی هستند

وی اظهار داشت: کرد و کردستان مدیون رشادت‌ها و مجاهدات این سردار سرافراز است که در حمله داعش و گروه‌های تکفیری و خلافت نامشروع و ناخوانده داعش تنها کسی که توانست اقلیم کردستان را از سقوط و فروپاشی نجات دهد سردار عزیز شهید قاسم سلیمانی بود.

امام جمعه شهر حسین‌آباد افزود: یاد وخاطره و رشادت‌های این سردار اسلام و انقلاب در دل و ذهن تمام دلدادگان اسلام و انقلاب بخصوص مردم شریف کردستان خواهد ماند.

ماموستا محمدی خاطرنشان کرد: شهادت سردار بزرگوار اسلام هرچند غم و اندوه فراوانی در دل دلدادگان انقلاب ایجاد کرد، اما مظلومیت این شهید پاک‌سرشت موجب ضربان قلب دلدادگان و عزم راسخ بیشتر در مواجه با استکبار و نظام سلطه را در دلمان ایجاد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: راه سردار سلیمانی ادامه دارد این ملت برای اعتلای اسلام، انقلاب و تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد  و انشاءالله وبعون توفیقات الهی و وعده نصرت مومنین شاهد فروپاشی و هیمنه پوشالی آمریکا و استکبار جهانی خواهیم بود.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول