اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پیام تبریک و تسلیت اصناف و احزاب به مناسبت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی

پیام تبریک و تسلیت حزب موتلفه اسلامی، سازمان بسیج رسانه استان زنجان و انجمن اسلامی معلمان استان زنجان در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی منتشر شد.

پیام تبریک و تسلیت اصناف و احزاب به مناسبت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی تشکل‌ها و اقشار مختلف مردم بیانیه‌‌های تسلیت و تبریک را منتشر کرده‌اند که در ذیل می‌آید:

در این راستا حزب موتلفه اسلامی با انتشار بیانیه‌ای آورده است: سردار رشید اسلام و ایران پس از 40 سال مجاهدت برای سرافرازی ملت ایران اجر مجاهدت‌های خود را با شهادت خونین از خداوند تبارک تعالی گرفت.

رشادت‌های او در عملیات‌های والفجر8، کربلای 4 و 5 زبانزد فرماندهان دلیر دفاع مقدس است. لشگر 41 ثارالله جزء لشگرهای خط شکن نبردهای بزرگ و حماسه ساز رزمندگان اسلام بود.

پایان جنگ برای او آغاز جدید برای ادامه نبرد با استکبار جهانی و بویژه آمریکا بود، لذا از سوی مقام معظم رهبری به سمت فرماندهی نیروی قدس سپاه منصوب شد از آن زمان وی عمق استراتژیک جمهوری اسلامی و اقتدار ایران اسلامی را به سواحل مدیترانه و تنگه باب المندب برد و جریان پلید حکومت داعش را در عراق و سوریه با تدبیر نابود کرد، دست پُر قدرت ملت ایران از آستین حزب‌الله لبنان، حماس و جهاد فلسطین، حشدالشعبی عراق و انصارالله یمن بارها بر سینه ابر قدرتها توسط وی کوبیده شد. 
همه این هنرنمایی رزمی با عزم و اراده پولادین مرد بزرگ تاریخ سردار سپهبد قاسم سلیمانی در بامداد 13 دی‌ماه به هنگامی که وی شهد شیرین شهادت را در پیوستن به سرداران شهید اسلام و ایران نائل شد.

حزب موتلفه اسلامی شهادت غرور آفرین سردار شهید قاسم سلیمانی را به ملت ایران و ملت‌های به پا خواسته منطقه و فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و همه رزمندگان صف مقدم مقابله با استکبار جهانی تبریک و تسلیت می‌گوید.

حزب موتلفه اسلامی همچنین شهادت ابومهدی مهندس از فرماندهان دلاور حشد الشعبی را به مرجعیت عالی و ملت دوست و برادر عراق تبریک و تسلیت عرض می نماید.

همچنین در بیانیه انجمن اسلامی معلمان استان زنجان آمده است، در میان مومنان کسانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند، بعضی پیمان خود را به آخر بردند و در راه او شربت شهادت نوشیدند و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییری در پیمان خود ندادند.
سردار سلیمانی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی بود که هرگز تفکری جز حرکت برای عزت اسلام و مسلمین و مظلومین جهان در سر نداشت و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی بود که زندگی را در مسیر مبارزه با ظالمان و دفاع از مظلومان اختصاص داده بود و الحق مصداق تمام‌عیار پیروی از اسلام ناب محمدی بود. 
همانگونه که حیات و وجود او ترس و لرزه به اندام دشمنان می انداخت بی شک خون پاکش نیز موجب بیداری همه آزادیخواهان و مجاهدان و مردم خدا جوی و عزم جدی آنان برای جهاد و مقاومت دربرابر اشغالگران و مستکبران و شیطان بزرگ خواهد بود.

او مالک اشتر زمان بود و یقیناً رفتنش ملت ما را داغدار کرد اما مطمئن هستیم راه او ادامه خواهد داشت و خون پاکش دامن دولت تروریستی امریکا و دیگر اذناب  صهیونیستی و وهابی‌اش را خواهد گرفت، شهادت هنرمردان خداست و یقیناً سردار به آرزویش رسید. 
انجمن اسلامی معلمان استان زنجان با تبریک و تسلیت شهادت این مجاهد عالیقدر به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا،خانواده محترم سردار سلیمانی، ملت بزرگ ایران و آحاد رزمندگان جبهه مقاومت تسلیت می‌گوید و از خداوند بزرگ برای روان پاک و مطهر او رحمت بیکران‌ الهی  و برای بازماندگان و همرزمان آن شهید صبر و اجر مسئلت دارد.
 انجمن اسلامی معلمان استان زنجان

همچنین در بیانیه سازمان بسیج رسانه استان زنجان آمده است، بی‌تردید ستون و خیمه انقلاب اسلامی ایران بر پایه مکتب اباعبدالله الحسین(ع)بنا نهاده شده است، مکتبی که درس آزادگی، مبارزه و شهادت در راه خداوند متعال را به سربازان و پیروانش می‌آموزد، می‌شود شهادت را برای یارانش به ارمغان نیاورد؟ مگر می‌شود قدم در راه حسین(ع) بگذاری و پاداش شهادت را از مولایت نگیری؟

«فقدان سردار فداکار و عزیز ما تلخ است ولی ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد". امام خامنه ای (حفظه الله)
سال‌ها مجاهدت در پاسداری خالصانه از انقلاب و اسلام و ایثار بی‌دریغ جان، سردار سلیمانی را نقطه عطف هماوردی و همراهی امت اسلام تحت هدایت رهبر عظیم الشان انقلاب در مبارزه با ظلم و استکبار قرار داد.
شهادت مظلومانه این سردار بزرگ اسلام  ابومهدی المهندس و جمعی از رزمندگان بسیج مردمی عراق را به محضر حضرت ولی عصر (عج( و نائب بر حقش امام خامنه‌ای، خانواده‌های داغدار و امت بزرگ اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.
همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند با رفتن او به حول و قوه‌ الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ دیشب آلودند و فرزندان معنوی امام راحله و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در جای جای این گیتی، ضمن ربودن خواب از چشم دشمنان زبون و پست، انتقام سخت و ارزشمندی از آنان خواهند گرفت.
بی شک این جنایت تنها یک عملیات نظامی نبوده و به یقین مصاف و نبرد رسانه‌ای جبهه استکباری در برابر جبهه جهانی مقاومت ابعاد تازه‌ای خواهد یافت.
رسانه‌ها و به خصوص خبرنگاران متعهد و انقلابی و فعالان فضای مجازی جبهه حق با تحلیل و تبیین دوران جدید منطقه غرب آسیا و امت اسلامی نخواهند گذاشت این جنایت تروریستی و ددمنشانه به فراموشی سپرده شود.
سازمان بسیج رسانه استان زنجان این جنایت را محکوم و آحاد امت اسلامی را به شناخت دقیق استکبار جهانی دعوت می‌کند.
ضمن محکومیت این اقدام خباثت وار و ددمنشانه آمریکای جنایتکار، معتقد است درخت این جریان و جبهه مقاومت تنومندتر از گذشته پربارتر خواهد شد و جریان رسانه‌ای انقلاب اسلامی و اعضای سازمان بسیج رسانه این استان ولایتمدار، آماده تر از قبل، خود را مهیای حضور در جبهه‌های سخت و نرم دفاع از اسلام، انقلاب و نظام مقدس اسلامی می‌کند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول