اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

برپایی دسته عزاداری و اجتماع بزرگ «انتقام سخت» در دانشگاه شریف

دسته عزاداری و اجتماع بزرگ با عنوان «انتقام سخت» توسط دانشجویان، اساتید و کارمندان داغدار دانشگاه صنعتی شریف برپا شد.

برپایی دسته عزاداری و اجتماع بزرگ «انتقام سخت» در دانشگاه شریف

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،‌ دسته عزاداری و اجتماع بزرگ با عنوان «انتقام سخت» توسط دانشجویان، اساتید و کارمندان داغدار دانشگاه صنعتی شریف از مسجد دانشگاه تا مقابل دانشکده کامپیوتر برپا شد.

در این مراسم سردار سرتیپ احمد وحیدی فرمانده سابق سپاه قدس انقلاب اسلامی سخنرانی کرد و همچنین حسین یکتا به روایت‌گری جبهه های نبرد حق علیه باطل پرداخت.

همچنین محمد رستمی به مدیحه‌سرای خاندان عصمت و طهارت پرداخت.

در خاتمه این مراسم نیز، بیانیه پایانی قرائت شد که متن آن به شرح زیر است:

"بسم الله القاصم الجبارین"

خبر شهادت جانسوز سردار پر افتخار جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی و تعدادی از فرماندهان جبهه مقاومت به ویژه آقای ابومهدی المهندس جراحتی دیگر بر قلب ایران اسلامی و سایر ملل و انسان های آزادی خواه جهان وارد کرد.داغی که بار دیگر خاطرات جنایت های سفاکان و تروریست های آمریکایی در طول سالیان دراز حیات منحوسشان بر کره خاکی را در خاطر ما مرور کرد و برگی دیگر به کتاب خباثت های این رژیم منفور اضافه کرد.

پس از این حادثه هیچ هموطنی کوچکترین تردیدی در دشمنی و عداوت آمریکای جنایتکار ندارد. و به تبع ما دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف نیز به لزوم مقاومت و مقابله با این رژیم ظالم یقین آورده ایم. پس از این حادثه غیرت تمام ملت های مستضعف به خصوص ایران به جوش آمده و به هیچ عنوان نمیتوانیم تنها با عزاداری داغ خود را تسکین دهیم.

ما دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف داغی عظیم بر قلوب خود احساس میکنیم که از هر یک از ما قاسم سلیمانی ساخته و شوق مقابله با استکبار و ظالمین مخصوصا آمریکا را از هر وقتی در دل ما زنده تر کرده است. بدین منظور دانشجویان دانشگاه به طور خودجوش پویشی جهت حضور افتخاری در نیروی قدس سپاه پاسداران راه انداخته اند.

 ما پس از این تجمع تا دستور رهبر معظم انقلاب جهت اعزام برای مبارزه یا هر دستور  دیگری در فرودگاه مهرآباد تحصن خواهیم کرد.
این اتفاق نقطه عطفیست تا بار دیگر مستضعفان جهان، دوستان و دشمنان خود را بهتر بشناسند و در راه مبارزه با کفر و استکبار جهانی تجدید قوا کنند.

روسیاهی این حادثه به چهره کسانی میماند که سالهاست سردمدار گفتمان گفتگو با گرگها و ایادی کفر و استکبار هستند و از هر فرصتی برای بزک کردن چهره آنان استفاده میکردند و با انفعال خود در دیپلماسی منطقه و بین الملل جرئت همچین جنایت اسفناکی را به آنان دادند. و اکنون نیز در تلاشند که این  جنایت را که برآمده از خوی استکباری رژیم ایالت متحده آمریکاست به فردی نسبت دهند که تنها مجری جنایات اینچنینی است و باطن رژیم ایالت متحده آمریکا را با ظاهر کریه خویش هرچه بهتر نمایان میکند.

دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف، شهادت مظلومانه سردار شهید قاسم سلیمانی و همراهانشان را به حضرت ولیعصر(ارواحنا له الفدا)، رهبر انقلاب اسلامی، خانواده ایشان و عموم ملت ایران و مستضعفان جهان تبریک و تسلیت عرض میکنند و بار دیگر متعهد میشوند که تا آخرین قطره خون و تا نابودی کامل کفر و استکبار پای آرمانهای انقلاب اسلامی بایستند و دست از مبارزه نکشند.

دانشجویان انقلابی دانشگاه صنعتی شریف خواستار اقدامی هرچه سریعتر در برخورد با تجاوز کاران در تمام عرصه ها هستند. که اولین آن خروج از تمام معاهداتیست که یک طرف آن آمریکای تروریست است. و پیگیری حقوقی این فاجعه در محافل بین المللی اولین گام آن است. همچنین باید تمام اقدام های لازم برای اخراج کامل و فوری آمریکا از منطقه صورت گیرد. چرا که وجود این رژیم در هرجا مسبب گسترش تروریسم و خشونت و جلوگیری از پیشرفت و وحدت ملت ها است. و اجازه به ادامه حضورش تایید این فاجعه و اعلام آمادگی جهت پذیرش فجایع بعدیست.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

بسیج دانشجویی دانشگاه  شریف

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول