اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

گفتگوی تلفنی وزیر خارجه چین با ظریف

وزرای خارجه چین و ایران بعدازظهر امروز (شنبه) در گفتگویی تلفنی آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی به ویژه پس از ترور سردار سلیمانی را بررسی کردند.

گفتگوی تلفنی وزیر خارجه چین با ظریف

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «وانگ یی» وزیر امور خارجه جمهوری خلق چین و محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان بعدازظهر امروز (شنبه) در یک گفتگوی تلفنی آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی به ویژه پس از ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را بررسی کردند.

«محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی» وزیر خارجه قطر نیز امروز به تهران سفر و با ظریف دیدار و گفتگو کرد.

ظریف شب گذشته نیز با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد تلفنی گفتگو کرده بود.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران شب گذشته در گفتگویی تلویزیونی درباره تماس‌های همتایانش در پی ترور شهید سلیمانی گفت: بعد از شنیدن خبر بسیار تلخ شهادت برادر عزیزم سهپبد سلیمانی تا قبل از اینکه در این برنامه حضور یابم در جلسه بودم. چند وزیر خارجه غربی و از منطقه درخواست تماس داشتند که من در جلسه بودم و فرصت نشد، انشاءالله فردا به تماس‌ها پاسخ خواهیم داد.(اینجا بخوانید)

به گزارش فارس، سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه «ابومهدی المهندس»، معاون الحشدالشعبی بامداد دیروز (جمعه) ۱۳ دی ماه در حمله آمریکا به نزدیکی فرودگاه بغداد به شهارت رسیدند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول