اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کاهش محسوس دما در چهارمحال و بختیاری/ شهرکردی‌ها دمای منفی 11 درجه را تجربه می‌کنند

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه با عبور این سامانه بارشی از آسمان استان دمای هوا طی امروز و فردا به شکل محسوسی کاهش پیدا می‌کند، گفت: انتظار می‌رود دمای شهرکرد به منفی 11 درجه هم برسد.

کاهش محسوس دما در چهارمحال و بختیاری/ شهرکردی‌ها دمای منفی 11 درجه را تجربه می‌کنند

مهرداد قطره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه میانگین کل بارش‌ استان از ابتدای مهرماه تاکنون 169 میلی‌متر بوده است، گفت: این میزان در مقایسه با سال گذشته که 262 میلی‌متر ثبت شده، 35 درصد کاهش را نشان‌ می‌دهد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نسبت به میانگین بلندمدت که 214 میلی‌متر است، تاکنون 21 درصد کاهش بارندگی داشته‌ایم، افزود: سامانه بارشی که طی 2 روز گذشته در آسمان استان فعالیت داشت سبب بارش 10 سانتی‌متر برف در کوهرنگ شد و ارتفاع برف در این شهرستان را به 70 سانتی‌متر رساند.

وی با بیان اینکه با عبور این سامانه بارشی از آسمان استان دمای هوا طی امروز و فردا به شکل محسوسی کاهش پیدا می‌کند، اضافه کرد: انتظار می‌رود دمای شهرکرد به منفی 11 درجه هم برسد.

قطره با بیان اینکه سامانه جدید بارشی از اواخر هفته وارد آسمان چهارمحال و بختیاری می‌شود، عنوان کرد: این سامانه بارشی سبب بارش برف و باران در قسمت‌هایی از استان خواهد شد.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول