اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

تجمع اعتراضی در وین در محکومیت ترور سرداران شهید

انجمن اسلامی دانشجویان وین فردا (دوشنبه) تجمعی اعتراضی در محکومیت اقدام تروریستی اخیر آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در وین برگزار می‌کند.

تجمع اعتراضی در وین در محکومیت ترور سرداران شهید

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، انجمن اسلامی دانشجویان وین فردا (دوشنبه) ۱۶ دی ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ اقدام به برگزاری تجمعی اعتراض آمیز در محکومیت عملیات تروریستی رژیم آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در نزدیکی کلیسای استفان پلاتز در شهر وین برگزار می‌کند.

 

 

گفتنی است انجمن اسلامی دانشجویان وین امروز (یکشنبه) ۱۵ دی ماه مجلس ترحیم و یادبودی به این مناسبت از ساعت  ۱۸:۰۰ تا ۱۹:۳۰ در محل رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در وین برگزار می‌کند. 

انجمن اسلامی دانشجویان وین در پی ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی نیز بیانیه‌ای صادر کرده بود. (جزییات بیشتر) 

به گزارش فارس، سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه «ابومهدی المهندس»، معاون الحشدالشعبی بامداد دیروز (جمعه) ۱۳ دی ماه در حمله آمریکا به خودروی حامل آنها در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهارت رسیدند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول