اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

وحدت و همدلی امروز ثمره خون شهیدان است

خواهر شهید آیت الله دکتر بهشتی خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی امروز ملت ما ثمره خون شهیدانی است که فارق از دنیا طلبی‌ها، در خدمتگزاری به امت مسلمان در راه خدا ره پیمودند تا به خیل راست قامتان جاودانه تاریخ پیوستند.

وحدت و همدلی امروز ثمره خون شهیدان است

به گزارش خبرگزاری فارس، زینت‌السادات بهشتی خواهر شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی دلنوشته‌ای به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نوشت. 

متن این یادداشت به شرح ذیل است: 

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ
«برادرها، خواهرها عاشق شوید. زندگی به عشق است... مسلمان عاشق است. عاشق خداست. عاشق حق است. عاشق عدل است. عاشق انسان شدن است. عاشق ملکوت است و دنیا با همه زیبندگی‌ها و فریبندگی‌ها برای او صرفاً میدان ساخته شدن و ره پیمودن به سوی آن معبود و معشوق جاودان است. شهید مظلوم آیت ا.. دکتر بهشتی»

بامداد جمعه 13 دی ماه شاهد عروج مشتاقانه یکی از نمونه‌ها راستین مسلمان عاشق به سوی معشوق جاودان بودیم. سرداری عاشق که عمر پر برکت خویش را در مسیر امنیت، استقلال و آزادی ملت ایران مجاهدت نمود.

به راستی وحدت و همدلی امروز ملت ما ثمره خون شهیدانی است که فارق از دنیا طلبی‌ها، در خدمتگزاری به امت مسلمان در راه خدا ره پیمودند تا به خیل راست قامتان جاودانه تاریخ پیوستند.

شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی و شهدای همرزم ایشان را به ساحت مقدس امام زمان، رهبر انقلاب، خانواده این شهدای والا مقام و آحاد ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم. انشااله دیگر خدمتگزاران به اسلام وقرآن رهپویان راستین این سرافرازان باشند.

خواهر شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول